Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Gissningstävlingen avslutad!

Av Malin wiper - 30 januari 2012 10:00

En tändare ur min samling i form av en pigvin. Man trycker ner knappen längst fram och en låga kommer upp mitt på pigvinen och kristallen lyses upp


 Tävlingen är nu avslutad och det är en som har gissat helt rätt och det är: Kristina för hennes ena gissning var 126 st och det var helt rätt. Kul att du ville vara med och ett stort Grattis! För att få ditt pris så kan du mejla din adress på:


wiperium@hotmail.com


 

Klicka här för att komma in på Kristinas  blogg. Klicka här för att komma in på tävlingsinlägget och se vad Kristina vinner. Inte illa att gissa mitt i prick...  



Den som kom på andra plats och närmast den vinnande siffran var: Stockaryds stationscafé med sin andra gissning 129 st. Kul att ni ville vara med och ett stort Grattis!. Klicka här för att se vad dom vinner



Gissningarna har varit mellan 58-234 st. Tack till er andra som varit med i min tävling. Hoppas ni vill vara med igen när nästa tävling dyker upp.

 

 
 
annemon

annemon

30 januari 2012 10:34

Grattis till vinnarna.

Kul tävling med gissning.
Ha en bra dag.

http://annemon.bloggagratis.se

Malin wiper

30 januari 2012 10:57

Snällt av dig. Du är så välkommen tillbaka och tävla. Det kommer fler gissningar ;)

Ha en fin dag

 
Ingen bild

Petra

30 januari 2012 10:35

Grattis till vinnarna!!

Malin wiper

30 januari 2012 10:57

Gulligt av dig ;)

Ha en fin dag
kramar

 
Kristina

Kristina

30 januari 2012 13:22

Tack snälla goa du.
Jag var lite tjurig idag, men nu är humöret på topp igen.
Vinsterna passar mig precis.
Jag dricker inte kaffe utan bara gott te.
Goa kramar och ett stort tack!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Malin wiper

30 januari 2012 13:36

Vad lyckat att det var te då när du inte dricker kaffe. Vissa dagar så är man inte i form men roligt att du blev lite upplyft av detta, då blir jag glad också.

Då skickar jag vinsterna så fort jag får din adress

Kul att du ville vara med och du är välkommen sen när nästa tävling går av stapeln.

Ha en fin dag
kramar

 
Hebbe

Hebbe

30 januari 2012 15:40

Stort Grattis till vinnaren Kristina..Kul tävling..Haé Kram.

http://farfar0hebbe.wordpress.com

Malin wiper

30 januari 2012 16:29

Snällt av dig.

Ha en fin dag
kram

 
skrivmoster

skrivmoster

30 januari 2012 18:43

Grattis till er som vann! Så roligt att lyckas pricka rätt!

Ha det gott kära vän och fortsätt att sköta om dig!
Kramar om dig!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

30 januari 2012 20:20

Du är för go ;)

Ha det gott själv min vän

varm kram

 
Annelie

Annelie

31 januari 2012 06:59


GRATTIS till vinnaren Kristina.
Du är fantastiskt på att ha roliga tvälingar.

Kramar om..

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

31 januari 2012 08:20

Gulligt av dig och tack för att du gillar min tävling

Ha en fin dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards