Öppen Ridå

Alla inlägg den 10 juli 2021

Av Malin wiper - 10 juli 2021 19:38


  


 

Bloggplatsen har legat nere hela dan så dom har nog råkat ut för nåt. Den sista tiden har jag inte kunnat komma in vid fler tillfällen under dagarna. Har även fått reda på att flera av mina besökare haft svårt att komma in på bloggen emellanåt. Bloggplatsen är så lättmanövrerad så jag vill helst inte byta blogg men kanske skaffar en reservblogg om jag orkar som jag sätter länk till då.

 

 

I morse kom skyfallet som jag väntat på och det blev rätt mörkt och dystert ett tag. Jag slutade svettas men sen kom solen och det tryckande vädret tillbaka och jag kunde inte gå ut så det blev Café Minimal istället några gånger. Det känns konstigt att inte ha kunnat komma in på bloggen så jag är verkligen beroende.

 

                                                    


Tapethandeln 

 

Vi kunde inte lägga på mattan för halva golvet var så blött efter skyfallet. Så Café Minimal ser ännu minimalare ut..   


  

Här ser man lite vatten på gräsmattan 

 

     

Albert Hammond med It never rain In southern California. Albert Hammond är en engelsk sångare och låtskrivare. Han växte upp på Gibraltar och talar därför flytande spanska. Han flyttade till London  1966 och började skriva låtar tillsammans med Mike Hazlewood 

 

 

Lekparken nedanför vår balkong. I dag har vi varit så slöa och bara sett på serier. Ett fall för Vera har kommit tillbaka med säsong 9. Den kriminalserien gillar jag till tusen och den går på SVT Play. 

Hoppas ni har en rosenskimrande kväll

 

                                                                    

     

 

 #Bloggplatsen #Skyfall #Albert #Vera #Roses

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards