Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 10 september 2019

Blommande höst och Willie Nelson

Av Malin wiper - 10 september 2019 07:30


                         

 

Än blommar det i rabatterna och bänkar får stå kvar ett tag till. Ordlös bildsvit

                                          

 

   

  

 

 


  

      

  

 

Jag är lite bättre i nacken i dag i och med behandlingsmetoder jag tar till så jag är inte lika yr nu och det är guld värt.

 

                                 


                                                                                         Elle

 

Vi har haft återkommande regn och luften är så skön att andas så jag trivs verkligen i höstvädret. Ha nu en härlig dag och sköt om er. Kram från Malin

 

     

Willie Nelson med September Song

             

               Best animations

 

 

#Blommande #Willie

 
 
Karin Eklund

Karin Eklund

10 september 2019 10:25

Så skönt att du är bättre idag! Det måste vara ett litet h-e att ha det som du har det, men jag upplever att du tar det som en stark kvinna.
Tack för fina septemberbilder! <3

http://pettasblogg.blogspot.com

Malin wiper

10 september 2019 10:51

Tack snälla du. Jag har lärt mig leva med detta och min utbrändhet. Det gäller att skaffa sig behandlingsmetoder och att när man får en skada så måste göra sina övningar och även besöka Kiropraktor, akupunktur eller annat. Det har jag gjort ända från början. Har arbetat i många år med skadan men när jag blev utbränd så gick det inte längre.

Jag har fått lära mig bindvävsmassage och det gör att det släpper lite och även med icegelépåse på nacken. Man kan göra mycket själv och även att röra på sig funkar bra.

Det finns ju dom som har det ännu värre med ständig värk. Ja du man har blivit stark med åren och det som hänt men jag har haft så mycket roligt också. Ett omväxlande liv och fått leva så här länge är otroligt.

Ha en jättefin dag Karin
kramar från
Malin

 
Maria

Maria

10 september 2019 22:38

Så vackert med alla dessa färger.
Hösten har verkligen sin charm:)

http://http:/mariahokkanen.bloggplatsen.se

Malin wiper

11 september 2019 07:23

Hösten är verkligen vacker och det blir ännu finare längre fram.

Tack för att du tittade in
Ha en jättefin onsdag
Hälsning
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards