Öppen Ridå

Alla inlägg den 27 juni 2019

Av Malin wiper - 27 juni 2019 15:45

 

Mr T här som har blivit Malins spökskrivare.   


Jag Malin har bestämt mig för att hur besvärligt det än är med nacken så skall jag åtminstone ta en promenad/dag tills jag får behandling. Nu kan jag gå för egen maskin och behöver inte hålla i min man än om det är mysigt också..  . I dag var det så fint väder så vi gick ner mot centrum och där dök denna färgglada bil upp som är en VW GOLF GTI TURBO från 2002. Så snyggt lackerad i cericefärg och dessutom så skickligt utfört.

 

                                 


                                                                                     ebay

 

Bilen baktill, man kan nästan tro att den är helt ny men den som äger bilen har verkligen skött om den


 

Det står "Wrap My Car" på framrutan. Klicka här för att komma in på företagets facebook. 

 

                                                                                  


 

Fina passande fälgar

 

               animated-golf-image-0006      animated-golf-image-0006      animated-golf-image-0006      


 

Vi har inte varit ute och fikat på länge så vi tänkte gå in på Hallsta Café & Restaurang men klockan var bara 08.45 så vi satt oss i parken intill och väntade en stund. Där träffade vi en trevlig kvinna som vi lärt känna och alltid samtalar med och hon skulle också gå in och fika


 

Vi har snöat in på dessa ostsmörgåsar som är focaccia och magiskt goda. Dom är dubbla i vanliga fall men vi delar alltid på en för det är mer lagomt. Till detta tog vi varsin urgod cappuccino

 

 

Så här ser smörgåsen ut då den är dubbel med pinne i mitten. Alltid god olja runt tallriken som gör att det blir extra gott

 

  Då är det bara att bocka av att ytterligare en dag  seglat iväg i fjärran. Sköt om er och ha en fin kväll

 

     

Snygg tolkning av låten Shallow från A star Is born. David & Kristina Lindgren. Har haft inne låten i orginal förut. Klicka här för att se vad jag skrev om filmen


#Golf #Wrap #Hallsta #Parken #Focaccia #Lindgren

Av Malin wiper - 27 juni 2019 08:00


 

En promenad i regnet kan ge en sån här skönhetsupplevelse i form av en STUDEBAKER SKYWAY CHAMP från 1946. Jag höll mig framme för att fota och föraren vinkade glatt. Det är så mäktigt att se alla dessa snygga bilar på våra vägar under vår och sommar.

 

                                     


                                                                           Classic leather forb

  

        

 

Det blommar så fint på dom flesta balkonger nu så det är en föjd att vistas utomhus. Jag tvingar mig själv att gå ut en gång om dan åtminstone trots att jag är så uppspänd i nacken

 

                  animated-bee-image-0067               animated-bee-image-0067               animated-bee-image-0067               animated-bee-image-0067


  

Det är så kul att det är olika på varje balkong så man får många vackra synintryck


 

Dubbel blomfröjd. 

 

   

 

Nu börjar våra tre pelargoner i balkongkrukorna slå ut i full blom. Det finns hur många knoppar som helst så vi gav inte upp. Vi köpte dom för tidigt och sen blev det så kallt så det har bara varit blad på dom tills nu . Jag har inte samma kraftiga yrsel längre men är väldigt uppspänd i nacke och rygg. Det har nu gått ner i axlar och armar också så min man har fått skriva texten i inlägget som jag dikterat för honom..   Det var många år sedan jag var så här uppspänd och olustig så jag hoppas jag får behandling direkt 1 juli då jag skall till Fysioterapeuten. Hon skall även ringa mig i dag. Sköt om er och ha en fin torsdag

 

      

Willie Nelson med Still Not Dead. 


#Studebaker #Balkonger #Parkoas #Pelargoner #Willie

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards