Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 13 mars 2019

Laptopen har lagt av

Av Malin wiper - 13 mars 2019 06:53

Min laptop har lagt av mitt under flytten så jag skriver ett meddelande till er på min mans laptop.. Den är så långsam och det funkar inte med mus så jag har ett helsike att skriva på de. Vi är helt slutkörda och måste nu helt plötsligt ut och köpa en ny laptop och det tar tid att installera den och ställa in den mot mobila routern. 


Därför kan jag inte skriva några inlägg förrens detta är klart och det brukar alltid krångla innan allt funkar. Vi fick även köpa en mobil router för vår gamla fungerade inte och den nya kostade 1000 kr så detta blir en dyr historia mitt uppe i bilhaveriet. Jag mår inte bra just nu för allt kom på en gång och vi måste även installera ett nytt fotoprogram så jag kommer in så fort allt är klart.


Som toppen på allt så är det full vinter igen med snö och blåst. Hoppas ni alla mår bra och får en fin dag. Kan inte sätta in bilder på grund av att jag inte kan göra iordning dom förrens fotoprogram är installerat


Ha nu en fin dag så hörs vi snart igen.


Kram från Malin 

 
 
Hebbe

Hebbe

14 mars 2019 07:27

Aj som f-n..Inte kul när grejorna pajar,hoppas det fixar sig.Haé Kram.

http://https://farfar0hebbe.wordpress.com

Malin wiper

14 mars 2019 10:30

Det är ingen höjdare. Jag har skickat efter en ny laptop som kommer i morgon. Jag använder min mans laptop för att svara på kommentarer men den är seg och jag har inget tålamod. Dessutom är jag beroende av en mus och den gick inte att koppla in sen vi flyttade in i ersättningslägenheten.

Ha nu en fin torsdag
Kram från
Malin

 
Veiken

Veiken

14 mars 2019 10:16

Fy så tråkigt... typiskt, när det är som minst lämpligt! Hoppas ni hittar en ny och får den installerad och inte sliter ut er på köpet! Kram

http://veiken.se

Malin wiper

14 mars 2019 10:33

Det är så himla tråkigt så jag blir deppad. I morgon kommer en ny laptop som jag skickat efter. Sen skall den installeras och sättas in program i innan jag kan blogga. Allt har hänt på en gån och min man har fått besvär från sin divertikulit så han skall till läkaren i dag.

Jag är på hans laptop nu men den är så långsam så det går inte att göra några riktiga blogginlägg och att fixa bilder med den hastigheten gör jag inte

Tack för omtanken. Vi är rätt möra nu men vi får stå ut dessa 6 veckor

Ha nu en fin torsdag
kram från
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards