Öppen Ridå

Alla inlägg den 12 september 2018

Av Malin wiper - 12 september 2018 14:00

  

Min man har nu hängt upp det nya duschdraperiet i badrummet. Vi köpte det hos Ohlssons Tyger där det var nedsatt med 70% så priset blev bara 45 kr. Ingen idé att köpa nåt dyrt eftersom vi kommer att få ett helt nytt badrum i och med stambytet och då har vi valt dusch. Klicka här för att komma in på inlägget jag skrev om Ohlssons Tyger

 

     

Vacker timelapse 

      

        

Klicka här för att se vart jag hittade denna bild på ett Öl-duschdraperi. Det skulle passa hos oss också i och med att jag blivit en sån "Öltunna".  


 

Kaktusar från Åsby Hem & Trädgård                                             


 

      

Sound of Silence spelas här av Mandolin Orchestra Zupforchester Ettlingen. Paul Simon cover                    

 

Min man fotade lite från Fitness Center och här har dom en till synes helt nytt träningsredskap. Kanske nån typ av spinningcykel. Det gick bra för Mr T att träna men han började försiktigt med 30 minuter och bygger sen på lite eftersom. 

 

 

Dom har verkligen fina träningsredskap som fungerar perfekt.

 

                                     


Price Runner

 

 

En del av gåbanden som nu blivit fler. Önskar er nu en fortsatt fin och rörlig dag 

 

 

#Duschdraperiet #Ohlssons #Öl-duschdraperi #Fitness

Av Malin wiper - 12 september 2018 09:00


 

Vi såg denna VOLVO 244  från 1976 på en parkering och den var superfin och välskött i en härlig grön färg. Det var inte bara jag som tittade ut från bilrutan för att få en bild utan några andra också. Själv har jag haft en svart Volvo 145 herrgårdsvagn. Jag var då 23 år och köpte den på överskottslagret som nu heter Ö&B. Den var en gammal polisbil så det fanns larm och andra häftiga grejer i bilen. 

             

      

Här ett klipp med två gamla polisbilar och den ena en Volvo 145


 

Baksidan fotade jag från vägen där det fanns en liten väggren att åka in på. Nästa gång jag ser en sån fin bil så parkerar vi så min man kan gå ut och fota


                                               

När vi sen åkte därifrån så dök denna tjusiga OLDSMOBILE från 1971 upp

 

     

 

 

Vid ett garage dök vi på  en SAAB 96 DE LUXE från 1963

 

                      

      

Roy Orbison med låten I Drove all night. Han dog redan 1988 i en ålder av 52 år

 

 

I ett blomstrande buskage stod en  BMW Z3 ROADSTER från 1996. Den är ju inte helt ny så 1990-talet börjar bli lite nostalgi nu också. Vi har haft en röd BMW 520 från 1989 ett tag då vi hade en ny husvagn ADRIA men bilen  blev för dyr i längden. Sen köpte vi hus och sålde både bilen och husvagnen

 

                                                               

 

 

Min man är nu på väg till gymmet för han har ju fått överta mitt medlemskap tills jag är bättre. Nu önskar jag er en blomstrande dag. Han skall ta några foton på min begäran. Jag diskar och stryker under tiden så det får bli min träning..  . Jag önskar er en blomstrande dag

 

  

#Volvo #Oldsmobile #Saab #Roy #BMW

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards