Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 11 september 2018

Fitness Center i Hallstahammar, fika och lite musik

Av Malin wiper - 11 september 2018 13:30


  

Tyvärr kan jag inte börja på gymmet förrens jag varit till Fysioterapeuten och fått undersökning och behandling. Därför sitter jag nu och betalar på två gym utan att kunna använda dom. På Always Fitness 24 kostar det 350 kr för att föra över sitt medlemsskap på nån annan. Dessutom vill jag inte rekommendera dom av naturliga skäl som jag skrivit om förut. Jag kommer att betala bort dom i oktober då jag får lite extra pengar. Jag kom då på att min man kan överta mitt medlemsskap på Fitness Center där dom har så proffsiga maskiner och det är även fräscht, rent och snyggt med trevlig personal. Jag bad min man att gå dit och fråga om han fick ta över mitt medlemsskap. 

 

                                      


The Home Depot


Tänk vad lycklig man kan bli när det löser sig och ingen avgift tillkommer för att föra över medlemsskapet på min man. Dessutom kan det föras tillbaka på mig då jag har möjlighet att gå dit igen. Jag blev så lycklig så jag började nästan gråta. Stor eloge till Fitness Center som jag inte skulle ha slutat på för att dom kostade 100 kr mer än det andra gymmet. Det är värt sitt pris hos dom för där får man allt man behöver med en uppdaterad träningspark. Jag brukar inte göra såna här tabbar men det berodde på rädsla för kommande hyreshöjning i och med stambyte

 

Klicka här för att se vad jag skrivit om Always Fitness 24

 

 

Här ser ni mig på Fitness Center 28/7 2017

 

      

The Rolling Stones Feat Lisa Fischer med Gimme Shelter. Jag har haft denna låt inne förut men inte i denna version där Lisa Fischer fick ta ännu mer plats. Hon är både sångerska och låtskrivare. Jag får gåshud så det smäller om det till detta klipp som ändras hela tiden och sen när Lisa och Mick sjunger tillsammans så lyfts det ännu mer. Vilka musiker och vilken show dessa musiker bjuder på. Blir avis på dom som sett dom live och två av dom är syrran och svågern.

 

Här kommer lite bilder från vår utflykt i dag med medhavd fika:

 

 

Vi åkte till Borgåsund där hamncafét ligger som nu är stängt tills nästa sommar. Min man fällde ut våra campingstolar och bord. Där har man bilen precis bakom sig så det är inte många steg att ta. Man sitter väldigt bra i dessa hopfällbara stolar som vi köpt på second hand för 40 kr/st och dom har tillhört en Solifer husvagn

 

 

Här dukar min kära man upp lite medhavd fika. När vi åkte iväg hemifrån så regnade det men efter en stund slutade det plötsligt så vi kunde sitta ute. Klicka här för att se när vi var till Borgåsunds Hamncafé sist

 

 

Han åt en smörgås med ägg och kaviar och jag en med ost och tomat.

 

 

Fotade båtarna på andra sidan vid en småbåtshamn

 

     

Tack och lov så gör det inte ont när jag sitter eller ligger. Det är gåendet som är värst. Vi fick i alla fall en härlig stund med utsikt över vatten. Det var lugnt, stilla och vackert. Det var det enda jag klarade av uteliv i dag. Ha nu en fortsatt fin dag och jag lider med alla som har besvär med sina kroppar. Vet sen ett antal år hur det känns

 

Klicka här för att se Bob Ross förverkliga hösten på en målning. Han dog redan 1995 i en ålder av endast 52 år. Han var både cool och en duktig konstnär

 

       

Musik från filmen Lengends of the Fall The Ludlows. Kompositör James Horner . James Horner var verkligen en fantastisk filmmusikkompositör.

 

#Fitness #Eloge #Rolling #Lisa #Borgåsund #Bob #James

 
 
Annelie

Annelie

12 september 2018 09:03

Va synd du inte frågade om någon testdag på det andra gymmet,,, för det TROR jag de har.
Men, man lär sig så länge man lever.
Gött i alla fall att de vart schysta på det andra gymmet,, hoppas att du kommer igång snart, så ni blir piggelina igen.

Mysigt med medtagen fika... // Sköt om dig, Kramar Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Malin wiper

12 september 2018 13:55

Det var verkligen synd att jag inte kom på det. Hade för bråttomt. Ja du man slutar aldrig att lära sig trots åldern.

Dom är toppen på Fitness Center. Det lär nog dröja innan jag är som vanligt igen men jag är glad att jag snart kommer till Fysioterapeuten. Min man har haft henne och och nån annan och är supernöjd

Man är ju tvungen att göra det bästa av situationen och det är du bra på.

Ha en jättefin onsdag vännen kramar från
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards