Öppen Ridå

Alla inlägg den 30 maj 2018

Av Malin wiper - 30 maj 2018 18:00

 

Här följer lite överblivna bilder jag tagit på olika ställen och alla har nåt gult i sig. Jag mår inte så bra med en sån här ihållande värme för man tappar lite orken men det är bara att ta det lugnt och bara göra det man måste. Kom ihåg dom sista jobben jag hade då somrarna var stekheta inomhus och inget fläktsystem utan vi fick gratis kolsyrat vatten utdelat till oss. Fast alla fläktar jag använder mig av gör att det är uthärdligt


 

Gult är inte alls fult. Detta är en CHEVROLET CORVETTE CAB från 2001. Jag gillar gula bilar sen vi hade en själv i form av Suzuki wagon R+. Dom syns så dom livar upp lite utefter vägarna

 

                               animated-dividing-line-image-0258

 

 

Här en annan CHEVROLET GMX511 som jag såg på en parkering men den är från 2012

 

                                 animated-dividing-line-image-0258

 

    

Donovan med Colours


                  animated-dividing-line-image-0003

 

            

Så här såg vår första Suzuki Wagon R+ ut. Den köpte vi helt ny och den hade vi nog haft kvar nu om inte ett djur sprungit över vägen framför oss. Vi gillade den gula färgen och att det inte fanns så många just i den färgen. Klicka här för att komma in på ett inlägg där bilen finns med. Den anses vara väldens fulaste bil men jäklar vad lätt man kommer in i den på grund av höjden. Många blir förvånade när dom stiger in i bilen för den är mycket större invändigt än det ser ut. Desstuom får man inte klaustrofobi i bilen för fönstren är jättestora. Den passar i alla fall oss med våra skadade kroppar 

 

                 animated-dividing-line-image-0107


 

Gult rapsfält utefter en mindre väg


 

Lysande gul buske framför ett snyggt trähus


   Nu flyger jag vidare och önskar er en härlig sommarkväll

 

Klicka här för att komma in på min utlottning i bloggen



#Överblivna #Chevrolet #Donovan #Suzuki #Gul

Av Malin wiper - 30 maj 2018 10:00


                                

  

Nu har jag en utlottning här i bloggen och priset är en snuttefilt med namn från Teddy Post. Många barn har en snuttefilt och det tycker jag är jättebra för det ger en extra trygghet. Det fanns inte så fina och gulliga snuttefilter när jag var barn utan man hade en liten tunn babyfilt. Jag hade min filt runt huvudet och vet inte varför. Hade dessa på bilden funnits när jag var barn då hade dom inte hamnat på huvudet

 

                                    

 

Jag gillar Teddy Post på grund av att man kan få personlig text på snuttefilten och det finns många olika fina modeller och även andra produkter som nallar, handdukar mm

 

         animated-baby-image-0026                                     animated-baby-image-0026

 

Om ni vill vara med i utlottningen så skriver ni bara en kommentar att ni vill delta.  Ni har till 4 juni på er innan jag lottar ut en snuttefilt. 



#Snuttefilt #Teddy

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards