Öppen Ridå

Alla inlägg den 9 maj 2018

Av Malin wiper - 9 maj 2018 15:45

 

Det känns som full sommar nu och så här fint ser det ut mellan våra hus. Härligt att husen inte står så tätt utan att det är ett rätt stort grönområde mellan husen. Jag har sovit så uselt i natt så jag kom igång sent och jag hade legat så konstigt med nacken så jag hade full dimsyn när jag vaknade. La på en isgelépåse och sen blev allt normalt igen. Därför har jag tagit det lite lugnt i dag men ändå åkt ut med bilen en sväng för att få lite omväxling. Konstigt nog så var växeln inte lika trög i dag och när man åker på gamla vägen så behöver man inte hålla på och växla hela tiden.            

 

 

Som vanligt ser man fina cyklar ligga slängda lite överallt. 

 

 

Sist vi var till Köping då min man hade tid på sjukhuset så såg vi att det var nya ägare till detta Café. Nu heter det "Nya Konditoriet" förut "Gott i Hörnet"         


 

Här ser ni han som driver stället och dom hade gjort om lite med en stor bröddisk där det fanns både smörgåsar, sallader och bakverk. Vi var nöjda och belåtna när vi gick därifrån                      

 

 

En bild från maj 2017  i den fina bänkoasen med blommor runtom

 

 

Sen såg det ut så här då alla blommor slagit ut. Det sitter ofta folk där så bänkarna brukar inte vara så tomma som på mina bilder. Det blev inget av det jag tänkt göra i dag för tröttheten tog över och jag bara vilar

 

  

Jag har köpt lite nya kläder eftersom det behövdes. Stretchblusen ovan med klockad ärm hittade jag på Dea Axelssons

 

     

Klickbilder. Bild 1 stretchblus från Indiska. bild 2 medaljongblus/skjorta i siden från Indiska. bild 3 korta stretchjeans med blixtlås nedtill från Dea Axelssons         

 

    

Moonlight Howlers med Rocket to the moon. Klicka här för att läsa lite om gruppen   

 


Njut och ha det bra i sommarvärmen..                                         

 

  

#Sommar #Cyklar #Konditoriet #Bänkoasen #Dea #Indiska #Moonlight

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards