Öppen Ridå

Alla inlägg den 10 april 2018

Av Malin wiper - 10 april 2018 13:45


 

I dag var jag till nya gymmet för första gången Always Fitness 24. Jag blev förvånad då jag kunde gå på bandet i 20 minuter på hastighet 5. Trots att jag inte varit på gym på ett tag. Jag hade kunnat gå ännu längre och var inte anfådd ett dugg men kände av nacke och ländrygg. Jag visste inte att man inte fick ta in väskan i träningslokalen utan måste ha med sig eget lås till skåpet. Eftersom jag inte hade det så måste jag ta med mig väskan ut i träningslokalen                

 

 

En annan del av gymmet som är indelade i 3 st rum. Toaletter och omklädningsrum såg rena och fräscha ut.

 

      

Sen saknar jag A-G så mycket så jag fick tårar i ögonen och kände mig jättensam där på bandet. Vi pratade, skrattade, hjälpte varandra och fikade efterråt på Ritz. Jag har ju inga väninnor nu på nära håll. 22 september 2015 skrev vi in oss på Gym Plus och sen tränade vi i 2 år tills jag flyttade.

 

                      

 

Klicka här för att se när vi tränade första gången och hade personlig tränare. På bilden A-G och jag i träningsform. 

 

Här följer lite minnesbilder från våra år som träningskompisar:

 

                                     

 

      

 Klicka på bilderna så blir dom större. Tack A-G för ditt trevliga sällskap 2 år på Gym Plus

 

                           

 

     

Willie Nelson and Francine Reed med Funny How Time Slips Away  

 

 

#Always #Bandet #Lokalen #A-G #Willie 

Av Malin wiper - 10 april 2018 09:15


 

I lördags då vi träffade Janne så åkte vi även ner till hamnen för att gå omkring där en stund. Då var det rätt kallt och isen låg kvar. Några båtar fanns där som inte tagits upp under vintern. 

 

                                

 

Ytterligare några                  


 

Att dela en "renat" (vatten)..  . Gubbarna på ljugarbänken nere vid hamnen.           

 

 

Det stod en hel rad med husbilar vid Svartån i hamnen. Tänk vad antalet ökat genom åren och dom har blivit lyxigare. Jag drömmer om husbil men det är för sent påtänkt och vi har redan haft två husvagnar och ett antal bilar. 

 

  

  

Vi vaknade till solsken och nollgradigt. I dag skall jag till gymmet och min man skall till Vårdcentralen för att ta waranprov inför operationen. Han får inte äta waran flera dagar innan op  så det blir sprutor dom dagarna istället. Får inte tiden riktigt att räcka till eftersom jag gör mer hemma nu då min man har besvär från axelskadan. Skall föröka fortsätta bloggvandra och svara på mejl när jag kommer hem från gymmet. Ha en fin tisdag

 

                                      



Vangelis med Conquest of paradise



#Hamnen #Ljugarbänken #Husbilar #Nollgradigt #Vangelis

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards