Öppen Ridå

Alla inlägg den 5 april 2018

Av Malin wiper - 5 april 2018 14:30

                                      

  

I dag fyller Agneta Fältskog 68 år så jag sätter in en låt med henne och då utan Abba. Jag gillar både henne och alla i ABBA. Jag längtar tills vi får tillfälle att åka till Stockholm och besöka ABBA The Museum . Då kan vi även passa på att träffa min kusin och hans fru som var till oss för ett tag sen.           

 

    

Agneta Fältskog med låten If I ever thought you'd change your mind 

 

                         

 

 

I dag åkte vi till IKEA på Erikslunds Shoppingcenter för att reklamera denna arbetsstol som min man fick av mig när han fyllde år i augusti 2017. Stolen heter Millberget

 

                                                             


Seven Oaks 

 

Den hade spruckit på sidorna och här syns en av dom.

 

 

Tydligen var det nåt fabrikationsfel så vi fick en helt ny arbetsstol. IKEA är toppen. Nu vill vi helst inte ut nåt mer i dag eftersom det regnar kraftigt och är grått och trist. Messade med min väninna Anki på fb och hon sa att det snöar där hon bor i mellannorrland. 

 

                               

 

 #Agneta #IKEA #Arbetsstol

Av Malin wiper - 5 april 2018 07:30

      

God morgon gott folk. Hoppas ni kommit ut från sömnridån och har börjat er dag med härlig frukost och ser fram emot en dag på livets scen. Teaterföreställningen kan börja.  

    

    

Katie Derham & Anton


                                                                

Etsy

  

Lite teatraliska och häftiga kuddar som kommit in hos Ohlssons Tyger


       

Färgstarka till tusen                                          


  

I mitt manus står det att jag skall promenera, ev gå till gymmet och sen är manuset helt blankt så vi får se vad som händer. Hoppas ni andra har ett bra och varierat manus denna torsdag


                                    

Smichov

 

#Sömnridån #Sway #Ohlssons

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards