Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2017

The Granlocks på Hallstaparken- Skivrelease del 2

Av Malin wiper - 29 oktober 2017 14:45



Så här såg den färgstarka pyntade scenen ut innan The Granlocks började spela på Hallstaparken. Tyvärr så blev många bilder dåliga på grund av att ljuset i blixten inte räckte till. Jag har ju ingen systemkamera utan snäppet under men den har leica lins som är den bästa och det är ingen billig kamera. Jag jobbar med bilderna så gott det går i fotoprogrammet. 

 

Klicka här för att komma in på förra inlägget             

 

  

Innan konserten började så stod gruppmedlemmarna i ett hörn och sålde både t-shirts och skivor. Vi köpte en t-shirt och en signerad CD-skiva. Vi har hängt t-shirten på en av våra garderobsdörrar i sovrummet där den passar in och jag gillar loggan. I vår förra längenhet hade vi en The Beatles t-shirt men vi har ju börjat om här och den passar inte in längre. 

 

         

Klickbilder på deras debut CD skiva. Bild 3 med autografer av medlemmarna

 

   

Här kommer nästa klipp jag filmade. Min man fick gå fram till gruppen och fota för jag kände för att vara lite lagom. Tyvärr blev bilderna lite för mörka för att få till 

 

  

Som jag skrev i förra inlägget så var det tacobuffe och jag lät bli brödet och åt bara det andra och det gick jättebra det också. Allt var så fräscht och gott och den vita såsen och köttfärsen var magiska                          


  


Jag tog en öl som jag verkligen gillade och den heter Ashai. Min man vill ha öl med starkare humlesmak men jag vill ha lite mildare. Jag dricker mer öl än vin nuförstiden för jag mår bättre på öl. Mest dricker jag alkoholfri öl men i går gjorde jag ett undantag. Det blev två öl och ett glas vitt vin..                                        


  

Vi åkte bil till parken men vi lämnade naturligtvis den där över natten eftersom vi druckit lite. Det var underbart att vandra hem genom centrum sent på kvällen och jag blev bättre i min hälsena av stretschövningarna jag gjorde flera gånger på dan. Jag hade glömt bort helt att det firas Halloween en vecka tidigare i Sverige. Det beror på att vi har flyttat och inte fått besök av två fina utklädda pojkar som vi fått förr om åren. Såg i alla fall en Pumpa i ett skyltfönster

                          


Min man tog en promenad för att hämta vår bil utanför Hallstaparken men nu skall vi bara slöa framför datorn och ev se nån film eller serie. Det får bli en vilodag i dag än om vi inte känner av nån baksmälla..  Ha en fortsatt fin söndag ni som tittar in



#Scenen #Granlocks #Leica #T-shirts #CD #Social #Tacobuffe #Asahi #Pumpa

 
 
Ingen bild

Susanne Croner

29 oktober 2017 15:19

Det är alltid så kul att läsa i din blogg!
Tack för alla fina ord om The Granlocks, tacobuffen, min älskade personal, om mig och om Hallstaparken!! Puss ❤️

Malin wiper

29 oktober 2017 19:24

Tack för att du tittade in Susanne och för din fina kommentar. Jag blir så lycklig av såna människor som er alla

Ha en skön kväll
Stor varm kram från
Malin

 
Inger Rozén

Inger" title="http://blogspot.se]Inger" target="_blank">blogspot.se]Inger Rozén

30 oktober 2017 11:39

Här får du ett hurra rop till.Så trevligt ni har det i Hallstahammar.
Jag får lov att skriva med stora bokstäver,annars ser jag inte.Kramar,Inger

http://Chintohs blogspot.se

Malin wiper

30 oktober 2017 15:43

Tack! ;) vi har väldigt roligt här

Ha en jättefin måndag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards