Öppen Ridå

Alla inlägg den 21 juli 2017

Av Malin wiper - 21 juli 2017 15:00



 


Detta är en FORD A SPECIAL SEDAN från 1930 som vi såg för ett tag sen när vi åkte ut med bilen en tur. Den stod parkerad utanför en butik och jag kunde inte låta bli att gå ur och fota lite. Målad med döskalle och eldigt mönster          

 

 

 


Motordelen var helt öppen så jag vet inte vad det betyder. Den är naturligtvis omgjord och ser inte ut som orginalet

 


   


Häftig även baktill                           


 


En döskalle i silver med röda ögon kan ses i bakrutan

 

 

Här följer två bilder från Summer Meet då vi även åkte ner till kajen i västerås och såg denna snygga gamla bil. Det är en CHEVROLET SUPERIOR K1926 från 1926

 

    

Här åkte dom iväg och tack för att jag fick fota er           


  

En FORD FAIRLANE från 1959 som jag fotade från bilfönstret

 


Rock & Roll Dance kurs anno 1959..  .  Ha det bra kära läsare och sköt om er. Kram från Malin




#Ford #Chevrolet #Summer #Fairlane #Rock

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards