Öppen Ridå

Alla inlägg den 25 juni 2017

Av Malin wiper - 25 juni 2017 14:00



 


När vi var på TGR sist så hittade jag en jättekul toalettrulle med flugor som motiv. Rullen låg i en stor genomskinlig konservburk och öppnas som konserburk/öl mm.

 

 

                                                                                      



 


Man drar alltså i fliken på locket för att få få fram rullen. Gillar roliga saker och vi har gett bort en och kommer att ge bort en till. När detta inlägg kommer in så är vi hos min son och förlustar oss med naturen, mat och film. Kram till er alla

 

  En tanke slog mig vad gäller burken för jag hade velat köpa ytterligare en. Det fanns 3 burkar kvar men dom var det nån som inte hade kunnat låta bli utan öppnat dom där dom stod. Jag pratade då med en av tjejerna i personalen om dom hade fler på lager, det hade dom inte och då sa hon att det är vanligt att sånt händer med lite av varje i butiken. Det känns bedrövligt att en del vill förstöra för oss andra som sköter oss. Det blir en dyr historia till slut som kommer att kosta oss kunder med högre priser. Detta händer ju överallt vad jag kan förstå

 

                                


 

 


#TGR #Toalettrulle #Locket #Tanke

 

Av Malin wiper - 25 juni 2017 08:00



 


På midsommarafton såg jag även två läckra motorcyklar en gamma och en ny. Detta är en Harley Davidson från 1944. Så välskött och häftig så jag blev stannande ett tag för att kolla in den.

 

          


Best animations



Lite närmre titt och som ni ser är även sadeln omskött men allt ser ut som orginal

 

 


En Victory från 2016 stod så fint upställd mot ett trädäck. Röd, svart och silver i färgen. Den var så enormt stor så den kändes som en mindre bil

 

                                                               


 


Riktigt mäktig framifrån också

 

                                                 


 

Snygg tank


 


På Tidövägen dök även upp en gammal bensinpump från Esso. Klicka här för att komma in på Esso minimuseum

 

                                     

Esso t-shirt  

 

                    

 Hoppas ni har en fin söndag att se fram emot. Kram från Malin

 

 

#Harley #Sadeln #Omskött #Victory #Framifrån #Esso


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards