Öppen Ridå

Alla inlägg den 3 juni 2017

Av Malin wiper - 3 juni 2017 12:15


    

Minnesbild från Vätterstranden 2015


När jag vaknade i morse så var jag feberfri och kände en lättnad i huvudet. Efter nån timme kände jag mig lika dålig igen även om hostan avtagit i kraft. Detta kommer att bli en lång återhämtning. Det är precis som att det kommer och går och vill inte släppa greppet riktigt. La kyla på pannan och nacken i går och då släppte trycket och huvudvärken. Får göra så igen men är jag inte bättre tills på måndag så ringer jag sjukvårdsupplysningen. Den 10 juni har vi Hallsta Cruising  och då vill jag gärna ha kikarsiktet inställt på detta. Se bildläk ang detta på min högra menyrad en bit under min presentationsbild Min son kommer hit med sin kompis för att kolla in veteranbilar. Sen ligger sonen över hos oss. När man är sjuk så upptäcker man verkligen hur mycket man saknar bil. 

 

                                          

 

  

 

Jag har inte mycket att komma med nu och bilderna är slut så jag sätter in lite gammal skåpmat. Solen lyser med sin frånvaro i dag och jag misstänker regn. Sköt om er och ha en fin helg

                                         



Elvis Presley med låten Hurt. Klicka här för att höra skådespelaren och Elvistolkaren Göran Engman sjunga samma låt. Det var min bloggläsare Lena som mejlade över Görans version. Klicka här för att komma in på ett inlägg jag skrev i april 2010 då vi såg Göran Engman live i Åkers kyrka. Bilderna i detta inlägg är rätt suddiga och det beror på att efter några år på bloggplatsen så ändrade dom format och många gamla bilder miste sin skärpa. 

 

  

Juni 2016 vid Molidens Nostalgimack 


 


 #Feberfri #Cruising  #Elvis #Göran

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards