Öppen Ridå

Alla inlägg den 24 april 2017

Av Malin wiper - 24 april 2017 18:00

 

Jag hittade så roliga blomprydnader sist vi var till Åsby Hem & Trädgård här i Hallstahammar. Blompinnar i form av blåsinstrument. Denna ovan skall nog föreställa en "Trumpet". 

 

                                                       


  

Gissar på "Valthorn"                                    


  

Till sist en "Trombon". Jag har dom som prydnad i köksblommorna men jag känner att jag vill ha såna i alla krukorna i köksfönstret så det fattas några. Skall kolla nästa gång om det finns andra instrument också.                    

Louis Armstrong med Bondlåten We have all the time In the world från filmen i hennes majestäts hemliga tjänst. Här spelar han inte trumpet men sjunger istället. Han är bra på både ock.  

Klicka här för att komma in på Louis Armstrong House Museum. Klicka här för att höra en låt där han spelar trumpet           


  

Nu har jag ramat in tavlan jag köpte av Camilla Koskinen på Konst och Kulturrundan här i Hallstahammar.                                     


      

Den sitter här bredvid en lampa som vi har i ett hörn i vardagsrummet. Nu har vi nästan alla väggar klara utom i köket.

 

I dag har vi haft besök av Margit och hennes Lasse på kaffe. Vi hade jättetrevligt men jag tog för lite bilder för att få ett helt inlägg. Därför satt jag in dom bilderna jag hade på fb istället.

 

                                 



#Åby #Blomprydnader #Trumpet #Camilla #Louis

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards