Öppen Ridå

Alla inlägg den 8 april 2017

Av Malin wiper - 8 april 2017 08:57

                   


Rygg & Muskler

 

Förskrivet tidsinställt inlägg


Hej på er! Tyvärr har jag haft besvär med ländryggen några dagar. Sen började det krångla från min nackskada så jag får ta en liten paus här på bloggen. Jag skall börja på gym efter påsken så jag får ordning på detta. Måste bli bättre tills på måndag då vi får besök i några nätter. Tur att vi är två som kan planera och fixa. Jag har nog tagit i för mycket och kört igång för fullt efter flytten med allt möjligt och sånt kommer efter när man har en skadad kropp. Jag har dessutom inte samma uthållighet som före min utmattningsdepression som var väldigt allvarlig och det blev ju skador på hjärnan som aldrig går att reparera helt. Det är trist att inte kunna gå på Hallstaparken i kväll, men det går ju fler tåg. Vi får se om min man kan gå dit och kolla nån eller några timmar


Nu önskar jag er en jättefin och händelserik helg

 

Det är skrämmande det som hänt i Stockholm än om det kännts som en tidsfråga. Känner med alla drabbade och man hoppas att det skall gå att få bukt med terrorism så småningom än om jag inte har några höga förhoppningar.

 



Mad World med Gary Jules and Michael Andrews.

 

 

 


#Rygg #Terrorism #Mad

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards