Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 15 februari 2017

People Kläder i Vaggeryd

Av Malin wiper - 15 februari 2017 15:30

Jag hittade själv ett jättesnyggt armband på People kläder när jag var in och köpte bältet åt min man. Armbandet var nedsatt med 50% så det kostade strax under 200 kr. Det har härlig tyngd i sig och passande för en smalare handleder som jag råkar ha. Jag har sparat in så mycket pengar på att inte gå ut och fika ständigt och jämt så så jag kunde unna mig lite extra i kläd- och smyckeväg denna månad och ändå är jag inte helt barskrapad


 

Dom hade jättesnygga klockor i trämaterial som hade tre olika uttryck. Finns både för dam och herr. Den svarta längst upp hade en glittrig bouette. Dom kostar mellan 600-900 kr. En riktig annorlunda lyxvariant och märket är Mod Stockholm  

 

  

Närbild på en av dom, dessutom väldigt lätta viktmässigt

 

B.B King med Three O Clock blues


  

Sportskor inför våren


  

Bekväm lättburen silkig blus med blixtlås framtill och halv fjärilsärm


  

Snyggt pyntat


  

Vårigt och fräscht            


  

Jeansjackor är tillbaka så härligt tidlösa                           


                                                       

 

Närmast på agendan är nu att min man skall bli klar med rensningen av sitt kontor. Då får vi bort ytterligare en hylla och ett bord till second hand. Efter det så tar han itu med sin byrå som är smockfull av saker. Jag har inte mycket att göra förrens sista sekunden eftersom jag inte är samlartypen   och har gjort det mesta med mina saker utom att tömma resten i köksskåpen.

 

 



#People #Armband #Klockor #Blus #Vårigt #Jenasjackor 


 
 
Annelie

Annelie

15 februari 2017 17:09

Jättesnyggt armband,,, visst sparar man mycket pengar på att inte fika ute.
Även om det är mysigt, men är man sjuk så är man.
Vi har också en del mer pengar än vanligt över denna månad, det beror ju på att jag har inte varit utanför dörren sedan den 25:e januari.
Jag älskar ju att småshoppa,, men allt detta småshoppande blir ju dyrt i slutänden.

Kramar... // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

15 februari 2017 17:57

Kul att du tycker armbandet är snyggt. Ännu finare i verkligheten. Man sparar verkligen mycket pengar om man inte fikar så ofta. Ja du ser du ju också att man sparar pengar då man inte kan ta sig ut

Jag har också svårt med att motstå numera så jag får ibland hålla mig borta från butiker ;)

Ha en fin kväll
kramar

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

15 februari 2017 20:30

Det var ett snyggt och prisvärt armband.
Snygga klockor också!

http://debutsky.wordpress.com

Malin wiper

16 februari 2017 08:26

Det är lite tyngd i det också. Klockorna är väldigt lätta i vikten också

kram

 
Bosse Lidén

Bosse Lidén

15 februari 2017 21:09

Jag gillar igelkottsklockan och din häftiga bubbla till header.
Kram Bosse

http://bosseliden.wordpress.com

Malin wiper

16 februari 2017 08:28

Kul att du gillar min header. Ja du det finns hur många roliga och häftiga klockor som helst

Ha en fin dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards