Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 15 februari 2017

Acleja Blomsterhandel Interflora fresh

Av Malin wiper - 15 februari 2017 10:00

  

Jag fotade lite hos Acleja Blomsterhandel då jag ändå var inne och köpte en blomma till min härliga man i går. Kolla in så fiffigt och snyggt utanför butiken. 


                                                                              


 

Alltid hittar dom på nåt nytt pynt. Här ballonger och band som hänger ner så dekorativt utanför butiken


                                                                                                 


Varför inte en nalle i blomkrukan?.    


   

Vackra rosbuketter i lyxig variant inför Alla Hjärtans Dag eller andra tillfällen

 

                                                                  


  

Ännu lite snyggt utanför butiken


Tulpaner formade som ett hjärta är deras specialitet   

 

I dag känns det lite vår i luften för solen tittar fram. Nu har vi bara 6 dagar kvar i Vaggeryd där vi bott i 17 år. Det känns lite sorgligt än om det är nödvändigt att vi nu går vidare på nya äventyr. Det skall bli skönt att komma närmare sonen och även flyget så vi slipper åka 36 mil varje gång vi skall åt det hållet. Vi känner rätt många i omgivningen och flera bloggvänner bor i närheten. Åren i Vaggeryd glömmer vi ändå aldrig och vi kommer att åka dit emellanåt. Nu önskar jag er alla en härlig onsdag

 

 

 

#Acleja #Ballonger #Nalle #Rosbuketter #Tulpaner

 
 
Annelie

Annelie

15 februari 2017 13:36

Måste hålla med om att de är fantastiska att dekorera utanför butiken.

Mmm.. förstår att det känns lite sorgligt att flytta från Vaggeryd. Men, förstår ännu mer VARFÖR ni gör det.

Ha en fin onsdag vännen.. // Kramar om Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

15 februari 2017 15:26

Ja du dom är suveräna på sånt här

Detta är det ställe vi bott på näst längst i våra liv så det känns lite konstigt men vi är mogna för detta steg nu

Ha en fin onsdag själv goa du
kramar

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

15 februari 2017 20:32

Vackert med gamla slitna krukor.
Och fint med hjärtformationer.
Jag älskar krukor överlag, köpte en tid alldeles för många :-)

http://debutsky.wordpress.com

Malin wiper

16 februari 2017 08:27

Det är jättefint när dom är slitna så vackert. Jag gillar också krukor men har inte så många

Ha en fin torsdag
kram

 
Ingen bild

emma

18 februari 2017 10:42

Vart kan jag köpa billigt smink online på nätet?
Hos online smink kan du köpa billiga och bra sminkborstar, concealers, rouge, puder, bronzer, highlighter, läppglans, ögonskugga, sminkset, makeup set, lipgloss, eyeliner, läppbalsam, foundation, hudvårdsprodukter, hårvårdsprodukter, parfymer, damparfymer, herrparfymer, olika dofter, doftljus, doftpinnar du kan få det fraktfritt hemlevererat smidigt och tryggt.
På online smink har dom även rea ibland på utvalda sminkprodukter med kända varumärken som maybelline, max factor, w7 smink, isadora, dermalogica, sleek, real techniques, elisabeth arden, rean brukar pågå i flera veckor med rabatter som får en att häpna!
Så ska du handla skönhetsprodukter till en billig penning och vill handla dem online på nätet så tveka inte att besöka antingen makeup sweden.nu eller deras sökmotor för skönhet som är just online smink.nu Jag har hört att det snackats om att de har jätte billiga sminkprodukter kanske till och med världens billigaste smink. Det är du som avgör om du tycker det är värt att handla online eller om det finns billigare alternativ offline där de kan erbjuda sminkmärken som thebalm, nyx, face stockholm, beautyblender, tangle teezer, aden, anastasia, babyliss, babor, bareminerals, beauty by ellos, bliss, bulldog, chanel, christian dior, clarins, clinique, daniel sandler, depend, elf cosmetics, eco tools, estee lauder, garnier, glo minerals, idun minerals, loreal paris, lily lolo, lumene, make up store, makeup revolution, mememe, nivea, paris berlin, rapunzel, rebecca stella, revlon cosmetics, sloggi, rimmel london, youngblood.
Köp en bra och billig primer eller en bra mascara fixa till ögonbrynen och köp ett läppstift som matchar ansiktets färger. Lösögonfarnsar som fungerar perfekt till ögonen eller ett contour kit som framhäver ansiktets konturer.
Makeup har aldrig varit hetare än vad den är just nu. Det finns även en avdelning som heter outlet, där kan kunden hitta utförsäljning på skönhetsprodukter, extrapriser på smink och sänkta priser på makeup online. Nätets möjligheter är obegränsade. Halva priset är ett erbjudande med en rabattkod kan du sänka priserna till halva priset. Craycray, smink.net, brallis, nordicfeel, kicks, lyko, cocopanda, eleven, nelly, parfym.se, det finns mängder med online stores som säljer smink på nätet så kika runt på google där du kan söka efter vad du önskar. Lycka till med sökandet av den bästa makeupen på nätet! http://www.onlinesmink.nu
http://www.onlinesmink.nu/sminktips
http://www.makeupsweden.nu
http://www.onlinemakeup.info

Malin wiper

18 februari 2017 12:25

Tack för tipsen

Ha en bra dag
Hälsning
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards