Öppen Ridå

Alla inlägg den 28 januari 2017

Av Malin wiper - 28 januari 2017 18:00

  

I dag då jag var inne i samhället för att göra några ärenden så gick jag förbi Gym Plus. Inte visste jag att dom hade öppet hus i dag. På grund av flytten så hänger jag inte med i svängarna längre utan har fullt upp med att packa och tänka ut vad som skall med och vad som skall bort 


  

Jag gick in för att kolla vad som hände där. Hörde glada och pigga röster inifrån

 

                                           


Kettlebells


  

Här ser ni Mikael Johansson som driver Gym Plus och en av hans medhjälpare. Två glada alerta personer som jag träffade på först.

 

   

Helt plötsligt blev dom tre.                  

 

   

Det bjöds på frukt av olika slag och jag som älskar banan högg in på en skiva. Det var mycket folk på gymmet så det var rätt livat     

  

   

Det var provsmakning på olika drycker men jag glömde bort mig helt för jag var upptagen med att fota. Den blå energidrycken heter Nocco. Den i mitten heter Celcius. Jag har testat energidryck en gång men då blev jag så speedad och det skrämde mig lite, eftersom jag redan är uppe i varv..   Det var inte dessa sorter som säkert är mer balanserade så jag skall testa en så fort jag får tillfälle

 

 

   

Här ser man hela bänken. Jag har inte lyckats ställa in denna lilla kamera rätt än så bilderna blir lite otydliga.

 

   

Jag köpte mig en burk med proteinpulver, sånt har jag aldrig använt mig av förut om man bortser från dessa bantningstillskott som kommit och gått. Det kommer från Zinzino, och smakade gott man byter ut ett mål genom att dricka ett glas med detta utrört istället för mat, det var nedsatt i pris dagen till ära. Det är glutenfritt, hög fiberhalt och protein. Sockret har ersatts med naturligt sötningsmedel. Det innehåller 25 vitaminer och mineraler. Om det inte funkar för mig så får sonen ta över pulvret.

 

   

Han hade så billiga priser på sina barer nu så jag köpte mig några såna också. Dom heter QuestBar

 

Hoppas ni har en kul kväll att se fram emot. Jag skall packa lite mer men sen vila och prata med min man i telefon. Dom har det bra och bara tar det lugnt nu och äter lite gott. Kul att dom tre bröderna får träffas tillsammans för det har inte blivit så mycket på sista tiden. Min mans bror som bor däruppe i norr har ett jättefint hus med sin fru så plats finns och bröderna har fått varsit rum att sova i. 

 


#Gym #Hus #Mikael #Frukt #Nocco #Zinzino #Barer


Av Malin wiper - 28 januari 2017 13:30


  

Efter gymmet i torsdags så följde jag med A-G till Acleja Blomsterhandel för hon hade ett ärende dit. Passade då på att fota lite men jag gillar inte min reservkamera som tydligen är lite felinställd så bilderna blir så ljusa så jag får jobba extra med dom i fotoprogrammet. Jag skall kolla upp kameran i dag och försöka ställa om den, nu har jag ju ingen man till hands som kan visa mig               


               


      


  

Ett hav med tulpaner    

 

  

Inramat

  

Snyggt utanför som vanligt

 

Jag har sovit mycket bättre i natt så i dag är jag utvilad. Jag åkte iväg med ytterligare 5 påsar med utrensade saker till Frejas bod men det var inte öppet i dag fast det såg ut så på fb. Så jag får lämna in det på måndag istället. Jag fattar inte att vi har så mycket saker trots att vi rensat ut så mycket redan nu är halva rummet fullt med kartonger och lådor jag packat. Ändå är det mycket kvar men när vi får bort möblerna vi gett till olika personer så blir det lite lättare. Jag hade två tunna batterier till den lilla reservkameran men har förlagt det ena så jag måste ladda mycket mer ofta nu. Sen hittade jag min silverkamera som jag hade före den nya men när jag skulle ladda så hittade jag ingen laddare som passar, så det jäklas hela tiden. Hoppas jag får tillbaka min nya kamera som är på lagning innan vi flyttar.               

 


Önskar er en härlig dag med What A Lovely Way med Doris. Doris Svensson har jag haft inne ett antal gånger i bloggen genom åren. Hon är en av mina favoriter och har en röst man känner igen. Rösten är tidlös och häftig, och hennes genrer är pop, soul och jazz. Hon arbetade med flera musikgrupper under 1960-talet- och 1970-talet. Scendebuten gjorde hon 1960 och två år senare kom hennes första skiva, Singin' the Blues, med The Strangers. Efter det så sjöng hon ett tag i dansbandet Weeds och senare i popgruppen Plums. Klicka här för att läsa en längre biografi över henne. Klicka här för att se vad jag skrev om Doris 2015   

 



 

 #Acleja #Tulpaner #Vaser #Kruka #Påsar #Doris

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards