Öppen Ridå

Alla inlägg den 29 september 2016

Av Malin wiper - 29 september 2016 08:15


Här ser ni min man som går in på Frejas Bod second hand där vi lämnat in saker vi sorterat bort från vinden. Vi har nu nästan tomt på vinden utom det som skall vara kvar och det är ca 4-5 plastlådor med saker och lite kläder. Sen har vi lite möbler och annat ovanpå förrådet som vi också skall rensa bort. Vi hade ju större lägenhet på förra stället. Det känns som ett reningsbad att bli av med så mycket. Sånt som bara legat i 10 år och även gamla papper är ju inget att spara. 


     


Ett bord dom fått in som har en massa fack som man antagligen skall ha tidskrifter och annat i. Det ser inte ut som ett vanligt barbord utan det kan vara nåt som har med utbildning eller konferans att göra


  

Min man tog en bild på denna soffa som var helt ny och, det fanns två av dom.     

 

 

 

   

Vår lilla oas mellan ICA och parkeringen har fått sig en bänk ditsatt..  Nu fattas det bara en trubadur som river av en låt... ..   

 

 

 Ola Magnell med Vällingklockan. En av många svenska trubadurer/vissångare

 

I går drog jag ut min man på tre promenader sammanlagt. Jag hade mycket mindre besvär i ländryggen av värktabletterna men kände mig lite dåsig och overklig, men det får jag stå ut med ett tag. Bara att slippa den värsta värken känns helt fantastiskt. Nu har jag fått smak för att promenera varje dag, det finns inget val längre.Tyvärr har jag dragit på mig en förkylning också men febern går ner av alvedonet, men jag låter som "hesa Fredrik". Ha nu en skön torsdag kära läsare, snart helg igen!!!.   

 

 

 

#Frejas #Bord # #Lokaler #Soffa #Ola     


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards