Öppen Ridå

Alla inlägg den 24 september 2016

Av Malin wiper - 24 september 2016 08:15

  

  

I går efter att jag varit till Kiropraktorn så promenderade vi en stund men sen blev vi kaffesugna och besökte då Ted´s Smörgåsbutik som är väldigt omtyckt och bra                   

 

Klicka här för att se vad jag skrev 2011 om Ted`s. Jag har varit dit en gång till efter det men hittar inte inlägget


  

Min man tog en smörgås med ost och jag en med ost och skinka. Brödet var så frasigt och smakrikt och både ost och skinka var av bästa kvalitet. Skinkan var den godaste jag ätit för den var inte rökt utan hade en naturlig skinksmak, som skinka smakade förr. I love It..           


  

Jag gillade att dom hade en häftig bild av John Lennon på en vägg. 

 


John Lennon med Imagine som ger gåshud av den vackra melodin, och texten gillas också


  

Kolla in vilken häftig installation, på stenen står det: Njut! och det var precis vad vi gjorde..   

 

Ted´s Smörgåsbutik har Whiskyprovning 8/10 18.00


     


Dom serverar även lunch så vi skall gå dit och äta vid nåt tillfälle. Salladen och såserna hade satts fram och det såg så fräscht och lockande ut                              

 

Klicka här för att se vad som skrevs om Ted då han slog upp portarna på sin smörgåsbutik 2008. klicka här för att läsa lite mer om Ted´s Smörgåsbutik


  

Dom har en utomhusaltan som är rätt stor och svänger av till höger längst fram på bilden. Där satt vi förra gången vi var till Skillingaryd och fikade


  

 

I går tog vi en lite längre promenad och jag var mycket bättre i går efter besöket hos Kiropraktorn. I dag på morgonen är det lite sämre men jag tror det beror på våra lite för hårda madrasser så vi skall åtgärda detta. Nu har jag fått in i min hjärna att jag bara kan blogga 15 minuter sen måste jag upp och göra annat, då funkar det. Solen skiner och vi skall försöka åka ut i bilen men stanna så jag får promenera några gånger utefter vägen. Jag frågade Kiropraktorn Michael Scher  om detta med hårda golv gällande ländrygg. Han sa precis som jag erfarit att man skall undvika att gå på betonggolv. Då får jag utesluta 2 second hand och ett köpcentrum. Solen skiner så det ser ut att bli en bra dag. Ha en skön lördag kära läsare

                 




#Ted´s #Skillingaryd #Smörgås #Cappuccinno #John #Sallad #Uteplats

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards