Öppen Ridå

Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av Malin wiper - 18 augusti 2016 18:00

 

Jag var in en sväng till Acleja Blomsterhandel en dag för att köpa en present  och då fick jag se lite nytt som kommit in inför höst och vinter. Dessa läckra krukor i lite kall turkos färg med mönster av löv föll mig i smaken, det packas upp för fullt nu. Jag tog en bild på Christian som driver butiken och hans ena medhjälpare men den blev så dålig så jag får fota om dom senare. Jag får inte till ljuset riktigt när jag fotar inomhus men det lär jag mig så småningom  


  

Höga fina ljuslyktor som ger ett vackert sken som tända   

 

     

Nyhemkomna lådor som man kan hänga upp på en vägg att förvara saker i, och även blommor mm. Jag tog en bild på hur han satt upp lådorna på ett galler men den blev inte bra tyvärr

 

   

Här visar Christian upp en blekrosa julstjärna som är nyhemkommen också. 


När jag såg dessa så trodde jag dom var i trä, ser ut som korta trädstammar, men det är vanliga blomkrukor men med en ny tousch inför höst och vinter              

 

   

Man blir lite nyfiken på denna blomma    


  

Sobert vackert med en bleklila rosdröm                       


  

grå rund kruka på ställning som är nåt jag inte sett förr                

 

   

Ljusstakar som är så höga så man kan ha dom på golvet. När jag ser dessa så tänker jag på när jag gick på svarvutbildning, än om det var i stål jag arbetade 

 

  

Två silvriga lyktor 



#Acleja #Krukor #Christian #Tidlöst #Ljuslyktor #Natalie #Lådor #Trädstammar #Lyktor

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards