Öppen Ridå

Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Malin wiper - 16 augusti 2016 07:30

  

Min man och jag tog en sväng in på Koola Kidz för att köpa en present till ett kommande barn. Häftiga Anna som driver butiken slår in paketet så snyggt.         


  

Det börjar bli utplockat på rean men det finns ytterligare lite som är utspritt i butiken. 


  

Det blir en "Release" för höstkollektionen i samband med Vaggerydsdagen 27 augusti 10.00 Kolla in den häftiga bilen som också går att köpa hos henne. Samhällets butiker är otroligt skickliga på att dekorera så det finns massor av kreativitet och fantasi


  

Babydockor                                                 


  

En liten plats att slå sig ner på och titta i nån tidning eller bara insupa den sköna atmosfären en stund.

 


  

Fler bilar finns att välja på, som synes


  

Kul utplacerad enhörning                      


  

En uppsjö av färgstarka klockor som kostar 200 kr/st. Jag har själv köpt en klocka på Koola Kidz så det finns faktiskt grejer för äldre också. Även mammakläder finns en del av


  

Skåp med massor av blandade saker, bland annat stearinljus i glas med bokstäver så man kan sätta ihop ord


 

Lysande rosa med kläder ovanpå att beskåda


                                                                           



I går var A-G och jag på gymmet och det kändes jättebra efter att vi båda haft lite uppehåll. Hon har varit fler gånger än mig men det blev för mycket när allt hände med mamma. Vi mjukstartade lite och skall gå en gång till denna vecka. Vi gick till Ritz och fikade efterråt men jag fick inga bra bilder på godsakerna i disken. Att träna är verkligen färskvara så man måste underhålla detta för att må så bra som möjligt. Jag har blivit lite piggare och sover bättre på nätterna så jag funderar på om inte Levaxinet verkat redan, har ju en mottaglig kropp.  Det kommer att dröja innan jag får in i mitt huvud att mamma är borta och jag inte skall åka dit mer och hälsa på henne. Hon har ju funnits så länge i mitt liv och varit så lätt att umgås med så man har alltid känt sig avslappnad med henne. Solen skiner och vädret kommer att hålla sig kring 20 grader och är det vindstilla som nu så känns det ännu varmare. Hoppas ni har en fin tisdag att se fram emot.



En speldosa i min smak...  



#Koola #Anna #Rean #Höstkollektionen #Babydockor #Enhörning #Skötbord #Klockor #

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards