Öppen Ridå

Alla inlägg den 12 augusti 2016

Av Malin wiper - 12 augusti 2016 20:00

               

  

   


Här är ingången till vår favorit pizzeria Jamaica.

 

 

Palmer och sånt, näeh, men lugnt och skönt, bra stolar och bord.                         


  

Jamaica är kända för sina goda pizzor, underbart bröd och frächa ingredienser.             


  

Här ser ni en av ägarna Fadi El. Aaraj som presenterar de härliga hamburgarna som görs här.       


  

När vädret är fint kan man sitta ute och kolla trafiken på gamla Riks 1:an. Här gör många veteranfordon förbi. Regnet öste ner så ingen satt på uteplatsen  


  

Stripsen är jättegoda och burgaren bland det bästa man kan få.

 

  

Här har vi lagt upp hämtmaten på tallrik med våra nya bestick som vi köpt hos Jennies Inredning.

 

Bob Marley med No Woman No Cry

 

 

#Jamaica #Hamburgare #Fadi #Bestick #Bob

Av Malin wiper - 12 augusti 2016 15:00


  

Min man har köpt en ny skjorta av bra kvalitet på vår klädesbutik "People" som har kläder för både män och kvinnor. Den satt jättebra på honom och den är nyinkommen för höst och vinter. Märket är Jacks Selection, kläder sen 1993. Jag kunde inte följa med och vara smakråd men han fick sån bra hjälp av personalen som kan sin sak


   

Det är en ljusare kant där knapparna sitter

 

En gammal goding med Curtis Mayfield. People get ready. Curtis Mayfield föddes 1942 i Chicago, Illinois, han dog 1999. Han var en amerikansk sångare, kompositör, sångtextförfattare och musiker (gitarr).  

  

  

Jag köpte mig en blus hos Selma,  märket är Cecil. Den har en tunn skön kvalitet som inte skrynklar. Blusen var helt nyinkommen inför höst och vinter. Blusen har knytning framtill och små tofsar som hänger ner. Ulrika som driver Selmas kläder hjälpte mig så bra. 


   

 

  

Jag köpte även detta fina armband hos Selma som är liksom ledat och lätt att få på sig. Det fanns bara två kvar så det hade satts ner i pris. Det passar ihop med ett annat jag fått som går i liknande ton              


  

Jag har även köpt en luftig fin poncho i lite azymetrisk form och inte så lång. Snygg ovanpå blusar och jumprar i höst och vinter. Den köpte jag på Eztrad i Jönköping

 

 

#People #Skjorta #Selma #Blus #Armband #Eztrad #Poncho #Walk     

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards