Öppen Ridå

Alla inlägg den 13 juli 2016

Av Malin wiper - 13 juli 2016 10:09

           

Jag glömde min kamera i dag när jag gav mig av till gymmet. Det har nu hänt två gånger så jag är nog lite stressad och har tankarna på annat håll. Därför har jag inga bilder att visa upp. Efterråt gick vi till Ritz Konditori och tog en fika. Min man ringde och ville fika med oss för han var ensam på arbetet, det är ju semestertider. Där satt vi alla tre och kollade ut över torget och pratade bort en stund

 

          

 

Jag kommer efter ett långt övervägande att låta bloggen vila lite för jag måste ta itu med att fortsätta rensningen på vinden och lite annat, det blir inget gjort när jag sitter så mycket vid datorn, jag fastnar för det är alldeles för kul. Jag kommer in lite sporadiskt när jag känner att jag har lite tid över och fått gjort sånt som är nödvändigt. Jag skall även fundera på hur jag skall fortsätta med mitt bloggande. Har en egen domän sen ett tag men har inte haft tid att fixa till en blogg och hemsida där. Måste sätta mig in hur man gör sånt, med min mans hjälp. Jag har varit på bloggplatsen sen 2009 och det är nog dags att testa nåt annat för det funkar inte fullt ut till och från, det beror nog på att jag har så många bilder och inlägg. Fast jag vill inte klaga för det har varit en lättmanövrerad sajt och jag är glad för dom åren jag bloggat här.  

 

                

                    

Önskar er en härlig semester och sommar. Vi ses snart igen, tack för att ni tittat och tittar in till min "Öppna Ridå"                        

 


Tidlösa Barbro Hörberg med Håll alla dörrar öppna. Gillar texten. Klicka här för att läsa om Barbro Hörberg. Klicka här för att höra hennes mest kända låt

                 

 

 

#Gymmet #Ritz #Rensning #Bloggplatsen #Barbro

        

Av Malin wiper - 13 juli 2016 07:00

  

Vi var in till Miss Elsas Second Hand i Jönköping för nån vecka sen och här ser ni till höger hon som driver butiken och hennes dotter. Klicka här för att se vad jag skrev sist jag var dit. Dom är som vänliga juveler

 


  

En laxrosa blus i skylten. Jag hade inte skaffat den nya kameran än då jag var dit. Nu håller jag på att lära mig hur den fungerar och tills dess så skall jag fota på automatiken


  

Ray Ban solglasögon i alla möjliga färger. Pris 50 kr    



 

Dessa solglasögon i pilotmodell köpte jag för att ge min son men dom var inte i hans smak så jag skall ge bort dom till nån annan. Solisarna kommer från Evelab Group, hittar inte nåt om dessa på nätet. Jag kan ju inte ha vanliga utan har såna man sätter ovanpå sina egna. 


Guldiga sommarskor   

 

  

En sober kappa för finare tillfällen och en grön (monclear) för både fint och vardags. Den gröna är ett dyrt märke som kostar mycket som nyköpt men hos dom är en sån lång jacka överkomlig i pris

 

  

Sober klassisk ensemble

 

Black Car med Miriam Bryant 

 

I dag blir det ett gympass på Gym Plus för A-G och mig. Det skall blir skönt för kroppen behöver detta. Jag har börjat fota lite mindre för jag får annars kö på inläggen och en del måste jag utesluta. Har blivit lite för besatt av kameran men det är så roligt och har blivit en hobby som ger mycket. Vädret växlar lite men just nu är det lite sol på gång. Hoppas ni har en fin onsdag att se fram emot. Kram till er alla               


      

   

#Elsas #Second #Laxrosa #Ray #Pilotmodell #Guldiga #Tygskor #Pistagegrön #Bälten #Kappa #Märkesklocka #Sober #Miriam   

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards