Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 30 juni 2016

Gym Plus, cykel, prickig regnkappa och en smörgås.

Av Malin wiper - 30 juni 2016 12:00

    

  Jag kom iväg med A-G i dag också för ett gympass på Gym Plus. Jag tog det mycket lugnare nu för att testa hur det känns efterråt. Nu har det gått en timme sen jag kom hem och det känns rätt bra än om jag fick lägga en kylgelépåse nedanför midjan. Det gör att iflammationen avstannar. Är glad för att jag kom iväg för man känner sig så skön och glad efter passen.                      


  

Mikael Johansson som driver gymmet var där och han skall sälja sin häftiga tävlingscykel, så om nån är intresserad så är priset 6000 kr, märket är Belief Verenti. Klicka här för att komma in på hans facebook. En ursnygg vit cykel som ser helt ny ut. Tyvärr så såg jag efterråt att ljuset från fönstret förstörde lite av bilden. Trots lite jobb i fotoprogrammet så blev det inte optimalt

 

  

En trevlig glad kille som är otroligt vältränad. Han både springer, simmar, cyklar mm. Fast det är som han säger att man måste njuta och ha roligt också annars blir det bara ett måste. Jag trodde i början att det skulle vara trist att träna på gym men för mig är det roligt, så det är ett extra plus 


        

Detaljer från cykeln på nära håll         

 

Katie Melua med Nine Million Bicycles  


När A-G och jag gick ut från gymmet så småregnade det. Vi träffade nygifta Rebecka från City Skor. Hon hade en jätteläcker regnkappa med svart botten och vita prickar. Hon var ute och rastade sin lilla fina hund 


  

Sen var vi då på Ritz Konditori för att njuta en halv smörgås var med gott kaffe. Både träning och lite guldkant, njutbart till tusen 

 

 


#Gym #Mikael #Cykel #Regnkappa #Katie #Ritz

 
 
Inger Rozén

Inger Rozén

30 juni 2016 19:28

Hejsan!
Tänkte kommentera om den tjusiga bilen.Men jag kom it ju.Går lika bra.Nu har vi sommarvädret här.Det är som vanligt.
Du har väl sett vad som hänt med nköpingshyresbostäder att dom ingått med Uppsalabostadsförmedling.Jag har betalat årsavgiften och tror det blir bra mycket bättre att få bort folk som bara är med.Denna vecka va det bara två lägenheter i Enköping och inget som passar mig.Och Tommy Körberg var på Allsången och riktig gubbig tycker jag.Han gick i en klass under mig.
Kram,Inger

http://chintohs blogspot se

Malin wiper

1 juli 2016 07:30

Kul att du också gillar bilen. Jag tycker att det är helt fel att man skall betala för att få en hyresbostad. Då är det ju som insatslägenheter. Det är ju inte bara årsavgiften utan 1000 kr när man får en lägenhet. Det drabbar folk som inte har så mycket pengar. Kollektiv bestraffning som vanligt. Efter att ha stått i kö några år så blir årsavgiften högre och högre

Jag är nog i hans ålder och man blir äldre med tiden, inget att göra åt eller skämmas för

Ha en skön fredag
kram från
Malin

 
Annelie

Annelie

30 juni 2016 21:04

Fin cykel killen har,,, säkert ingen billig grej.

Fräck och snygg regnkappa hon har.

Kramar om.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

1 juli 2016 07:30

Den är verkligen fin och kostar en del.

Ja du den regnkappan lyste upp

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards