Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 30 juni 2016

Johnny Cash och en lite bättre ländrygg.

Av Malin wiper - 30 juni 2016 07:00



 


Eftersom man bör gå regelbundet på gymmet (gympass nr 65) så ger jag mig iväg dit trots mina besvär. Jag får gå i ultrarapid på gåbandet och dra ner på tiden i roddmaskinen. Jag äter värk- och avslappnande tabletter för ländryggen men inte så starka för dom tål jag inte. Jag har antagligen snubblat till lite för det behövs inte så mycket för att nåt skall gå fel.  Tack och lov så är jag bättre i dag än i går..                                       

 

 


Johnny Cash med den gripanade låten Hurt som han framför med stor känsla. Favorit i repris

 

 

 

Med denna roliga bild som min man tagit från bilfönstret när jag körde önskar jag er en zebraut dag.                  


 

 

 

 

Klicka här för att komma in på Vaggerydstorget och läsa om nya Farmen som återigen spelas in i vår kommun. Klicka sen vidare och läs mer

 

 

 

#Gymmet #Ländryggen #Johnny #Zebraut

 
 
Annelie

Annelie

30 juni 2016 07:32

Härligt att läsa att du är en aningens bättre idag,,, men ta det lugnt ändå, fast du kanske känner dig bättre. Så, du inte stuper tillbaks på ruta ett.

Sköt om dig min goa vän.. // Kramar om Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

30 juni 2016 08:06

Tabletterna gör att det dämpas lite men då blir magen påverkad istället. Jag är på väg nu till gymmet.

Tack för din omtanke. Jag skall verkligen ta det lugnt i dag

Stor varm kram
från
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Av Malin wiper - Fredag 12 april 07:15

    I går 14.00 hade vi bjutit upp vår granne A-B på kaffe. Vi bjöd på Slåihop kaka med grädde och hallon på sidan om, morotskaka och hallongrottor. Vi hade jättetrevligt och vi har hur mycket som helst att prata om så det flyter verkligen på.   ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards