Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 23 juni 2016

Hårddisk Samsung 500GB, och lite annat.

Av Malin wiper - 23 juni 2016 16:45

  

Jag har inte kunnat komma ut på nätet förrens nu för min man har satt in en starkare hårddisk i min laptop. Han har sparat till den i hemlighet för att ge mig den då vi hade "Silverbröllop". Jag blev otroligt glad för nu funkar datorn bättre, snabbare och blir inte lika varm. Han har desstuom rengjort laptopen från dam både på utsidan och inuti, plus formaterat  och fixat till den så den är som ny..  . Jag skämdes lite för jag hade glömt bort att köpa nåt för vi la pengarna på upplevelser istället. Fast senare så köpte jag en finare tröja till honom och lite annat, och det blev han glad för.           

 

Helen Sjöholm med Kvinnan för dig

 

   

Så här ser den ut på baksidan.

 

  

   

I morse var jag och A-G till gymmet och då passade jag på att testa min vattenflaska som jag fick av min son. Den har motiv från "Star Wars". Den funkade jättebra. Kände mig lite ringrostig efter en veckas semesteruppehåll men det tar jag snart igen     

 

   

Det blommar på torget och nu i rött och gult. Vi var in till Ritz Konditori för att A-G skulle köpa matbröd. Min man befann sig hos hennes man för dom hjälptes åt med en sak då vi var till gymmet och nu ville A-G att vi skulle fika tillsammans hemma hos dom                     

 

   

Så här mysigt hade vi det med kaffe och färska smörgåsar, jättegod ost och skinka. Vi satt i deras inomhusaltan. Dom har även en utomhus och deras hur är rätt stort med två våningar plus stor källare

 

   

Så här fint är det utanför på baksidan av huset                               

 

   

Vid garaget på framsidan                          

 

   

Gillade det dom satt på kaklet. Det har varit så tryckande i luften i dag så svetten har runnit i ansiktet och jag har fått huvudvärk på eftermiddagen. Hoppas det blir en rejäl urladdning. Ha nu en fortsatt fin dag

 

 

 

#Hårddisk #Helen #Gym #Blommar #Smörgåsar #utanför #Garaget #Kakel


 
 
Annelie

Annelie

28 juni 2016 12:44

Detta på kaklet, är det något de har klistrat på i efterhand eller är själva kakelplattan mönstrad så..??

Vad roligt att bli överraskad såå på er silverbröllopsdag.. <3
Förstår om du inte hade tänkt på att köpa något till din man, eftersom ni var ute på en "Honeymoon" istället..

Ha det bäst kära vän.. // Kramar om Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

28 juni 2016 16:34

Dom har klistrat på såna på själva kaklet. Min man brukar ge mig smycken och annat och jag även till honom men nu betyder upplevelser mer.

Ha det bäst själv, antar att ni är hemma nu

kramar från
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards