Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 21 juni 2016

Bordständare i westernstil och lite saker från min son.

Av Malin wiper - 21 juni 2016 07:00

  

Jag har fått denna häftiga tändare av min sons kompis Leif till min tändarsamling..  den var verkligen ovanlig och kul. Tusen tack Leif, den är helt fantastisk och skall få en bra plats i min samling.

 

        

 

  

Den är ju för läcker 

 

   

Av min son fick jag en vattenflaska för gymmet och den är i plåt med motiv från "Star Wars" mycket snyggare än plastflaskorna och inte så stor. Nu kan jag dricka vatten ur den med gott samvete för jag har sett den senaste Star Warsfilmen "The Force Awakens" hos min son på semestern. Den var superbra, spännande, magisk och full av action. Kul att Harrison Ford, Carrie Fisher, Mark Hamill  var med och även några andra som varit med från början

 

   

Så här ser baksidan ut

 

 

   

Jag fick även detta läckra USB-minne som min son haft liggande till mig från i julas. Jag skall använda det året om.    

 

   

Fick även en film som heter "Spionernas Bro" med Tom Hanks. Den ser spännande ut så jag skall se den så fort som möjligt. Sonen jag och Mr T har sett en del filmer hos min son för han har en 3D tv. Skriver om några av dom så fort jag får tid.

 

 

   

Fick även denna läckra ram som jag skall sätta in en passande bild i

 

   

Han skickade även med mig denna fotoram som man gör en berättelse av med pratbubblor och annan text. En sån har jag aldrig sett förut och den ligger i en kartong och heter "Comic Photo Frame"

 

                                  

 

 

I går var jag i rätt usel form och gick omkring i morgonrocken hela dan. Jag vet inte om jag fått i mig nåt jag inte tålt för magen var helt i olag och på kvällen så spydde jag över hela laptopen. Jag har aldrig varit med om nåt liknande. Kändes inte bra att jag inte kunde gå med A-G till gymmet men jag hoppades in i det sista. Vad gör man?. Magen har lugnat ner sig lite. I dag kan jag nog stryka lite tvätt och plocka undan resten från resan. Jag har mycket kvar att skriva för vi låg även över på ett Bed & Breakfast långt ute på landet och det var en fantastisk upplevelse. Tar en sak i taget och hoppas bli klar innan jul...    

 

 

 


#Bordständare #Leif #Vattenflaska #Star #Tomte #Spionernas #Ram #Comic

 
 
Annelie

Annelie

21 juni 2016 09:19

Måste verkligen hålla med om att denna tändare var häftig, roligt att ställa till en samling.

Bra saker du fick av din son.. snygg rosa ram och denna vita var ju rolig, har jag aldrig sett.
Jag vet det fanns pratbubblor med både text och sådana man fick skriva i själv förr, för det hade jag i mina fotoalbum.

Hoppas att du mår bättre idag vännen, vad hemskt att kräket kom såå fort så du inte hann undan.

Kramar om.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

21 juni 2016 09:57

Ja du den var lite över det vanliga. Det är en vintageram men nygjord. Dessa pratbubblor skall man sätta i ramarna tillsammans med bilder så vi får se hur jag lyckas med det. Jag har också hållit på med fotoalbum och utsmyckning.

Jag mår lite bättre i dag och vi har sovit jättelänge. Det kommer efter när man är ute på äventyr

Ha nu en skön dag vännen
kramar från mig i Småland

 
Liten Uggla

Liten Uggla

21 juni 2016 11:51

Vilka fina grejer du fått av din goa son!! En systemkamera! Den kommer du ju ha mycket nytta av så det var en riktigt bra present till dig :-)
Den rosa ramen är jättefin, typisk Pisanstil på den ;-) Jag har ett par såna fast lila, har jag köpt på Lagerhaus.
Skönt att du mår lite bättre idag. Det kommer ju tyvärr surt efter när man haft kul och tagit ut sig lite mer än vanligt, men oftast så brukar det ju vara värt det ändå. Mr T får ta extra mycket hand om dig ett par dagar nu :-) Kramisar från mig till er båda! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Malin wiper

21 juni 2016 12:07

Jag blev verkligen glad för alla saker. Vad kul att du har såna ramar också för det är verkligen din stil och lila din färg. Du vet ju precis hur det känns när man gjort nåt extra och jag har nog själv en lindrigare form av Fibromyalgi och när man sen lägger till rygg och nacke så blir det som det blir. Du har ju sju resor värre än mig så jag känner verkligen med dig vännen. Du är en kämpe. Min man är verkligen omhändertagande så jag blir "Curlad" ;) och får stoppa honom ibland så han inte skämmer bort mig för mycket. Jag har ju varit van förut att klara allt själv.

Tack för din härliga kommentar som värmde

Ha nu en bra dag och sköt om dig
kramar från
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards