Öppen Ridå

Alla inlägg den 18 april 2016

Av Malin wiper - 18 april 2016 14:00



 


Passa på att besöka Acleja Blomsterhandel torsdag 21 april 09.00 för då är det säljstart på "Årets Pelargon" och dom bjuder dessutom på en kopp kaffe. A-G och jag skall gå dit innan vi går till gymmet, så vi hänger på låset så fort dom öppnar

            

 

Så här står det längre ner på skylten: Det är med stor stolthet och glädje som vi på Interflora Fresh kan erbjuda årets pelargon 2016. Häng på låset

 

 

 

Utanför Acleja

 

 

Utanför Acleja

 


 Hoppas allt är väl med er kära läsare, tack för att ni tittade in i mitt lilla "bloggrum". Ha en fin fortsättning på dagen

 

  


#Acleja #Pelargon

Av Malin wiper - 18 april 2016 13:00



 

I dag var det dags för Gym Plus igen för ett träningspass. Det är lite regntungt ute så jag tror inte solen tittar fram, inte på morgonen i alla fall.  Det var verkligen kallt ute nu men vad väntar man sig i april?.

 

   

Här har nån glömt en frottéhandduk efter träning.

 

   

En sån här matta att ligga på och göra övningar blir nog inte aktuellt för mig. Jag kommer säkert ner men upp behövs 10 personer för att få upp sjölejonet...  .  Allt vi gjorde gick bra så jag känner mig nöjd med dagens träning. A-G har övningar som vi gör på bollen innan vi börjar med ryggträningen. Dom övningarna är jättebra och stärker verkligen ryggen

 

 

 

Detta känns inte heller aktuellt..  

 

   

Sen var det dags för en fika på Ritz Konditori. Nu har glassboxen kommit fram och då känns det som sommaren börjar närma sig       

 

   

Vi brukar ibland dela på en smörgås och i dag fick vi gjorda varsin halva av Jossan och kolla in så snygga och smakfulla dom ser ut, och supergoda och frasiga att äta också. Sen satt vi där på barstolarna och tittade ut mot torget där det var lite fart i dag.

 

   

Vackra färgstarka tårtor i disken


 

   

Ett talesätt  jag kan skriva under på


    

Nu har min man tagit reda på vad en sån här Treadmill Bike kostar som jag själv gärna skulle vilja ha eftersom jag inte kan cykla längre på grund av både nacke och ländrygg. Tyvärr så finns det ingen agent i Sverige så den kostar 18.000 kr plus frakt...  så det är bara att drömma om. Får hoppas på att dom går ner i pris eller går att köpa här så småningom 


#Gym #Ritz #Tårta #Lena

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards