Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Gym Plus träningspass 33 och 34

Av Malin wiper - 8 februari 2016 12:00

  

I dag var det dags  att fylla på med lite enérgi igen på Gym Plus. Det är ju otroligt att man längtar till gymmet varje gång. Man känner sig lycklig och upprymd när man går därifrån, den känslan är som en karamell man vill suga på länge.

 

 


Den här maskinen är till för ländryggen men jag har testat och är inte mogen för den än, fick lite besvär efterråt men jag skall försöka igen om nån månad.   

 

 

 

Här ser ni A-G testa en ny träningsmaschin dom fått dit. Jag prövade också och den kändes jättesmidig


  

Efter gympasset så åkte vi hem till A-G och fikade. Vi turas om dom gånger vi inte går ut och fikar. Kolla vilket fint porslinshjärta dom har på sitt rumsbord, så snyggt till den svart, vita stränglöparen.

 

   

Jag blev bjuden på hembakt matbröd denna gång också, supergott och sen satt A-G, hennes man och jag och pratade och myste ett tag innan jag åkte hemåt igen

 

   

A-G visade mig lite träningssaker hon jobbar med. Detta är en batteridriven massagesak som passar ypperligt för ryggen. Jag fick testa och den var helt fantastisk med lagom hård massage. En sån skall jag skaffa. Vi har en butik på A6 köpcentrum i Jönköping där jag skall kolla om dom har nåt liknande. Både min man och jag behöver en sån för våra dåliga ryggar


 

Hon har även köpt en gymboll. Sen har hon en annan träningsgrej med hjul, den ser ut som en lastbil men utan överdel. När hon drog den på ryggen så kändes det jättebehagligt. Bild nr 3 är en sån som man tränar fötterna på när man sitter och gör nåt annat. Den skall jag också försöka få tag på för jag har fått lite känselbortfall på yttre sidorna från hälen, på grund av ryggen. Kan man ha det bättre först gym sen njutning...  . Den här veckan är det fullt program med olika aktiviteter.

 

     Ha en fortsatt fin dag



  


  #Gym #Ländryggen #Eurythmics #Beatles #Jättesmidig #Porslinshjärta #Hembakt #Massagesak #Träningsgrej

 
 
Annelie

Annelie

8 februari 2016 14:47

Åååå,, va gött med hembakat bröd.
Var jättelänge sedan jag åt.

En sådan massageapparat äger jag en,,, som Göran brukar köra på mina lårmuskler när de är som fiolsträngar.
Det jag personligen har skickat efter är klämbollar med gelé inuti, i två olika motstånd,, ska tydligen vara bra när man har artros i händerna, får väl se om jag orkar / kan klämma på de.

Ha det bäst goa du.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

8 februari 2016 16:18

Hon är så bra på både matbröd och kaffebröd så där ligger man i lä ;)

Vad kul att du har en sån massageapparat. Hoppas vi får tag på en för då kan min man och jag hjälpa varandra

Min man har artros men inte jag.

Ha det bäst själv goa du
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards