Öppen Ridå

Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Malin wiper - 26 januari 2016 15:15

  


I går gick A-G och jag in på Selmas Kläder där dom hade rea just nu. Jackan på bilden är ny för våren och jag gillar den gröna tonen som är lite kall i färgen. En sån där lite tidlös parkas  

 


  

Jätteläcker poncho med fransar som ser lite skinnaktiga ut   


  

Här sitter den ovanpå en jumper och ett snyggt hängsmycke.      


  

Rymlig plånbok från Desigual               


      

Färstarka halsdukar


  

Reabord med två läckra jumprar på nedre hyllan. Den till vänster köpte A-G för ett tag sen och den är hur snygg som helst. 

 

  

Så här ser förpackningarna ut


  

Halsband från Queen Amini


  

En avståndsbild på en del av butikslokalen. Ulrika som driver butiken ser man bakom disken                        

 

  

Imany med Don't Be So Shy  

 

 

#Selma #Rea #Ulrika #Imany

Av Malin wiper - 26 januari 2016 10:15

  

 Volvo 245 Turbo Postbil (1989)



Klicka här för att komma in på Vaggerydstorget och läsa om ett nytt museum som invigts. Det är ett post- och järnvägsmuseum i Skillingaryd. Klicka er sen vidare från Vaggerydstorget och läsa mer. Jag hade inte en aning om detta så det får man gå och kolla på. Jag hade inte vetat nåt om inte Vaggerydstorget funnits. Jag går in där varje dag för att läsa om evenemang mm, det är till stor hjälp när man bloggar om lite av varje som jag gör.

 



Stefan Demert & Jeja Sundström till SJ

 

 

                              

 

 

#Post #Järnvägs #Museum #Vaggerydstorget #Stefan #Jeja

Av Malin wiper - 26 januari 2016 08:30

 

 


Vi hade lite mycket rotfrukter i kylen så jag testade en egen variant av gratäng. Som tur var föll den min fru på läppen. Om ni testar den så vill jag gärna veta om den duger att servera till gäster.


 



 




 



Så här såg det ut på tallriken, stekt kyckling serverades som tillbehör. Sen kan man lägga till lite vinbärsgelé om man så vill

 

 

                  

 

 

 

 

#Rotfruktsgratäng 


 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards