Öppen Ridå

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Malin wiper - 18 januari 2016 14:00


  

Hurra!!, äntligen kom jag iväg till Gym Plus och fick sällskap av min väninna A-G. Ordningen är återställt och efter detta pass så känner jag mig mycket mer levande och glad. A-G tog bilden på mig ovan, det gjorde hon bra trots att jag satt under skarp belysning. Vi träffade lite folk som vi brukar prata lite med så man känner sig så hemma där.

 

  

En sån här receptionsklocka har dom på gymmet och en sån skulle jag själv vilja ha. Då kan man ringa på sin man för att få lite service...  istället för att ropa högt när man sitter i varsitt rum...  (skojar)


 

   

A-G:s vattenflaska som verkligen har en passande färg för hon är otroligt fin i rosa nyanser. 

 

   

Här var vi nere i källaren för våra bollövningar. Jag var tvungen att ta det lite lugnt för jag är lite stelare i ryggen nu efter gym-avbrottet.

 

  


En av låtarna som spelades på gymmet i dag var A-ha med Take On Me.

 

 

 

Sen var det dags för en belöning i form av fika hos Ritz Konditori

 

 

 

Numera delar vi på en smörgås för det blir för mycket med en hel. Sen satt vi där och pratade en stund och myste. 

 

 

 

#Gym #Receptionsklocka #Vattenflaska #Ritz #A-ha


Av Malin wiper - 18 januari 2016 08:30

 

Klicka här för att se vart jag hittade denna bild


I går morse medans jag stod bakom soffan och strök lite kläder och samtidigt kollade på tv så dök Kayo Shekoni upp i tv 4:s morgonprogram. Hon intervjuades ang en pjäs hon är med i som Riksteatern satt upp som heter "En druva i solen". Dom visade lite från föreställningen och hon spelade jättebra och seriöst. Kayo fick cancer för tre år sedan men har varit frisk tills nu då cancern kommit tillbaka. Hon är klar med sin cellgiftsbehandling och kommer nu att turnera med Riksteatern. Det märks att hon varit med om nåt för hon har fått sån insikt, det var en fin intervjun som berörde. 

 

Kayo med Innan natten är över. Nu är jag lite enformig eftersom jag tog denna låt som jag haft inne förut. Jag kan inte hjälpa att jag gillar den för den har lite av ett "Bond" sound. Hon skulle få möjligheten att göra ett soundtrack till en Bondfilm. Hon har även glimten i  ögat

 

Jag steg upp tidigt i morse för att komma iväg till gymmet. Det var 19 grader kallt men vindstilla. Jag har fått tillbaka den jobbiga rethostan men jag tar det försiktigt i början. Huvudsaken är att man gör nåt och dessutom träffar man folk. Jag skall hämta A-G med bilen för nu är det min tur, hon fick hämta mig när vår bil var på verkstan i flera veckor. Ha nu en fin början på en helt ny vecka                

 

 

#Kayo #Riksteatern #Druvor #Natten

  

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards