Öppen Ridå

Alla inlägg den 9 september 2015

Av Malin wiper - 9 september 2015 08:00

  

Vi gick även in på vårt Syntema Happy Homes för att kolla runt lite 5 september. Då såg jag att dom kommer att ha en "Tapetkväll"  23 september 19.00 Man måste anmäla sig i förväg. Tänk vad bra att dom hittat på nåt sånt för folk som vill lära sig tapetsera. Ingen dum idé alls. Jag hade velat vara med på den men har inga möjligheter just det datumet. Klicka här för att komma in på Vaggerydstorget där dom också finns representerade. Klicka här för att komma in på deras facebook


  

Den här gulliga glada tjejen bistod oss i vårt ärende och sen hittade vi lite reagrejer. Visar senare 

 

   

En vagn kommer lastad              

 

   

Härlig tapet full av fjärilar 

 

   

Eller vad sägs om cykelmotiv?

 

  

Gamla veteranbilar på en tapet, så läckert. Den kanske är för barnrum men jag skulle själv kunna tänka mig den som en fondtapet på rätt ställe    

 

  

En tapet med segelbåtar och dsom det finns fler sorter av  

 

   

Tapeten ovan skulle passa hos min son som fondtapet. Han har seglat sen barnsben med sin pappa och han har ett kustskepparintyg. Nu har han motorseglat hem sin segelbåt för upptagning på land så hans seglingssäsong är slut för hans del. Gillar denna bild som han skickade till mig.

 

   

Maskoten följde naturligtvis med också...   

 

 

Mattprover. Det finns väldigt mycket att välja på hos Syntema av allt möjligt.  

 

Marie Laforêt med en cover på The Rolling Stones Paint It Black. Marie Laforêt föddes 1939 i Soulac-Sur Mer, Gironde, är en fransk sångerska och skådespelerska. År 1978 flyttade hon till Genéve, Schweiz och förvärvade Schweiziskt medborgarskap. 

   

 

 

#Syntema #Happy #Tapeter #Fjärilar #Segelbåtar #Paint #Panagiotis #Marie  

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards