Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 29 maj 2015

Giant Mechanical man!

Av Malin wiper - 29 maj 2015 10:00


     Bloggvikarien Mr T meddelar: 


  

Min fru kollar mycket på film just nu eftersom hon inte kan sitta så länge. Hon har laptopen på ett bord vid sängen. Här ser ni en romantisk komedi hon sett på Netflix som heter Giant Mechanical Man. Filmen är från 2012 och för regin står Lee Kirk. I huvudrollerna ser man Jenna Fischer, Chris Messina och Malin Åkerman

 

 

Handlingen 

 

Livet har sett bättre ut för Janice. Hon är arbetslös, singel och bor hos sin välmenande men ansträngande syster samtidigt som hon försöker hitta vägar att skapa ett eget liv. Och när hon av en slump springer på gatuartisten Tim väcks hoppet inom henne. Men att bryta gamla mönster är inte det enklaste - och en överentusiastisk syster gör det knappast lättare. 

 

  

Common  

Min fru gillade filmen som var lite annorlunda och skådespelet var bra. Det är en riktigt måbrafilm som innehåller både romantik, dramatik och rörande scener. Klicka här för att läsa lite mer utförligt om filmen och få en recension för jag kan inte lägga ner lika mycket tid som Malin på hennes inlägg 

 

Malin tycker att filmen är värd 4 filmrullar av 5 möjliga i betyg 

 

        

 


Malin blev helt ställd när hon fick höra att hon ligger som nr 2 på bloggplatsens "Flest besökare" lista. Hon har hittills över 10.000 besökare denna månad. När man sen betänker att bloggplatsen har över 319.000 bloggar så blir det en del. Det är rekord än om hon inte är nån tävlingsmänniska så känns det kul. Hon tackar så mycket för att ni kommer in på hennes blogg och längtar tills hon kan börja blogga igen.  

 

 

#Giant #lee #Besökare

 
 
Ingen bild

Signhild Skrivmoster

29 maj 2015 10:50

Stort GRATTIS till att du ligger på silverplats på besökarlistan! Undra på det, så mycket jobb som du lägger ner på din blogg. Min är uselt skött ... :(

Önskar dig bättring och jag antar att du har skippat den 6 juni i Ölmstad? Eller? Vi får se vad det ser ut att vara för ork och väderlek kanske. Kram till dig!

Malin wiper

29 maj 2015 20:28

Mr T här: Vi kan bara komma om Malin kan sitta i bilen. Det skulle vara roligt om det gick. Malin hälsar :-))

 
Ingen bild

-Nena-

30 maj 2015 10:08

Kul att ligga så högt på topplistan
Men bloggen innehåller så mycket och har något för alla.
Följer och följt den känge ävrn om jag blivit sämre på att kommentera.
Krya på dig Malin ❤🌷🌻

Malin wiper

30 maj 2015 14:27

Mr T här: Vi förstår inte vad som orsakat den plötsliga fördubblingen av besökare men kul är det.
Ha det gott Nena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards