Öppen Ridå

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Malin wiper - 16 maj 2015 08:00

                      


  

Min man filmade lite från Rallyt så här kommer ett klipp.


En rosa Dodgedröm med långa vackra linjer. Det är en herrgårdsvagn i lyxig utforming         



Blank svart öppen bil av modell CITROEN BERLINE 11 SPORT från 1939.  Bilen skulle ha platsat perfekt i filmen  "Den store gatsby" 

 

Trailer från The Great Gatsby från 2012. Klicka här för att se orginalversionen (trailern) från 1974


En läckert röd MG MIDGET J2 från 1933 


 

Tvåfärgad  FORD KUPÉ DE LUXE från 1930 som ger vibbar från en svunnen tid men still going strong och ser ut som i sin glans dagar


  

 

  

En brun VW LIM 10/11 C från 1951 med delad bakruta som ger en härlig karaktär till bilen. Bilen bredvid är en läcker  DODGE CORONET från 1958 


  

Snygg tvåfärgad  SIMCA VEDETTE AB från 1960 som stod där så stolt i sin fina skrud  


  

          

Nu är det så illa i min ländrygg så jag kunde inte färdigställa detta inlägg med länkar och text. Det börjar gå ner i ena benet och jag blir tvungen att ta en bloggvila tills det börjar släppa lite för så fort jag sitter vid datorn nu så börjar det igen och jag kan inte riskera att det blir värre. Blir tvungen att ta flera promenader/dag för då rättar det till sig lite. Jag har mer att skriva om men det får vänta. Det skulle vara botten om jag inte kan fortsätta att blogga. Återkommer så fort jag kan men i mindre skala. Vi skulle ha åkt till Skillingaryd igen för att ta del av Fordonsentusiaternas dag men det är bara att glömma tyvärr. Sköt om er och ha det bra tills vi ses igen 



#Riksettanrallyt #Ländryggen

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards