Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 22 april 2015

Selma Kläder och en modevisning...

Av Malin wiper - 22 april 2015 12:00

  

Selma Kläder har modevisning "Insprirationskväll" tisdagen den 28 april kl 18.00 Inträdet är 50 kr och anmälan sker i butiken. Man får rabatt på allt man handlar under kvällen.  

  

I går ställde Ulrika ut lite klädställningar med sånt som hon satt ner med 50%, och det lockar ännu mer kunder, jag träffade en kund som köper allt hos Selma eftersom urvalet är bra och att köpa in är en konst i sig. Dessutom är Ulrika så smidig och ser när kunden behöver hjälp och man känner inte att man behöver handla varje gång.                 


  

Jag köper inte lika mycket kläder som förr eftersom jag inte har samma resurser. Men nu behövde jag lite nytt inför vår och sommar. Jag har massor av toppar men inget tunnt att sätta ovanpå. Hittade denna som är perfekt och väldigt somrig och tunn, den satt jättebra. 


  

Så här kan man kombinera det klädesplagg jag köpte och jag funderar på att köpa toppen också för den var inte dyr. Koftjackan finns även i turkos färg  


          


  

Sen köpte jag denna skjortblus som också är i en tunn kvalitet. Det är jättemodernt med skjortor  just nu och såna passar jag rätt bra i för dom är lite skräddade så man får axlar man inte har. Sen kan man ha lång ärm men även fästa upp den som ni ser till höger. Det är verkligen ett basplagg  som man kan ha olika toppararoch linnen under, eller bara som skjorta


  

På sidorna är det såna här rosa inslag som gör den lite roligare

 

   

Jag har gått och kollat in denna jumper hos Selma men den var lite för dyr för min budget men nu var den nedsatt med 50% så då slog jag till. Har haft svart/vita jumprar förut som jag trivts i och nu är det på modet. 

  

Snygg fräsch top med fjärilar som drog till sig min blick 



  

Mönstrade byxor är också nåt som kommit starkt.  


  

Här ser ni Ulrika i ett par liknande byxor             


  

En skir snygg tunika med skärp i midjan


  

Klänning för roliga och sköna sommardagar och kvällar

         

Konstiga proportioner det blev i denna bild. 


Waterfalls - Vintage soul Ballad. TLC cover ft Ashley  Stroud

  


 #Selma #Prisnedsatta #Ulrika #Sommarklänning #Blommönstrade  #Ashley

 
 
Anna-Karin

Anna-Karin

22 april 2015 15:41

Många snygga kläder på bilderna. :)

Fin bild på dig på bron, Malin.

Oj, som det grönskar inne i Jönköping idag! Knappt att jag hänger med nu i vårvärmen. :)

Kram

http://wwwmaskroskvinnan.blogspot.com

Malin wiper

22 april 2015 16:14

Ja du dom har ett bra urval. Kul att du tycker det om bilden än om huvudet ser så litet ut och kroppen dubbelt så stor ;) Det blev en konstig vinkel

Förstår att det är fint i Jönköping nu. Vi var på väg dit men jag var så trött av pollen så jag fick åka till Apoteket istället

Ha n fin kväll
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards