Öppen Ridå

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Malin wiper - 3 december 2014 17:00

  

Jag har svårt att hålla mig från bloggen och det är mest att jag är så trött att jag har svårt att bestämma  träff med folk. Jag kan lägga in nåt inlägg då och då. Gick en sväng till vårt bibliotek för att kolla i Jönköpings Posten där jag var med på ett hörn när Salong Hon & Han Frisör Interiör hade mingel på sitt 15-årsjubileum. Det var i tisdagens tidning.   

 

 

 

Seven Oaks 

 

   

Här ser vi Sandra som driver salongen med den äran. Hon blev intervjuad av Simone Kamm för Vaggerydsdelen i Jönköpings Posten, hon skriver jättebra där. Jag har själv fotat Simone Kamm en gång när jag var till Vaggerydstorget för att intervjua dom. En duktig gullig tjej som svepte in så lucialik på salongen för att även fota och intervjua mig och Ritz Konditori som hade "Tjejkväll" Samtidigt. Bakom Sandra ser man Bella   

 

 

  Klicka här för att se krönikor Simone Kamm skrivit för Vaggerydstorget. Bilden föreställer Simone Kamm. 

  

  

 

   

Jag fotade lite text ur tidningen 

 

   

Här ser ni till vänster Åsa Bokinge som driver Ritz Konditori och hennes dotter Jossan. Två härliga tjejer och duktiga företagare. Sen ser ni mig till höger

 

   

Det blev ett fel för min blogg heter inte "wiper" utan "Öppen Ridå" men det gör inget utan sånt händer. 

 

 

 

Dana Dragomir med Oxygene 

 

Jag är rätt omöljlig som tror att jag skall kunna ta en lång bloggvila men för det mesta så funkar det inte. Att blogga är lite som en hobby och avkoppling också så man får nån stimulation. Jag får lugna mig med att skriva "bloggvila" utan bara ta en vila när det känns så. Ha en skön kväll mina härliga bloggläsare.

 

 

#Salong #Ritz #Simone #Sandra #Åsa #Jossan #Jönköpings #Tjejkväll #Mingel #Dana

 

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards