Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 28 november 2014

Örhängen per post från min bloggvän Pisan...

Av Malin wiper - 28 november 2014 19:00



 


I dag kom det ett tjockt kuvert i brevlådan och jag slet upp det direkt. Det kom från min bloggvän Pisan som jag känt i många år och vi träffades genom bloggandet. Kolla in så fint kort och smyckepåse. Pisans blogg heter "Liten Uggla"

 

 

 

Graham and Green

 


 


Hon har skickat dessa tuffa örhängen till mig som en julklapp. Tusen tack snälla goa du dom är jättehäftiga och ser ut som julkulor i silver. Dom skall jag ha på julafton så jag blir extra festlig.


 

 

 


 

Jag har köpt smycken av henne under årens lopp för hon är så kreativ och hittar på nytt och hennes alster välgjorda och fina. Dessutom har hon mitt handledsmått som är rätt smalt för att ha kroppshyddan jag besitter numera....  

 

     

 

 



Tony Bennett  och Lady Gaga med Anything goes. Tony har gjort duetter med dom flesta sångare. Han är nu 88 år och det känns ofattbart och även härligt att han kan fortsätta att underhålla. Det svänger verkligen om dessa två och att Lady Gaga även kan sjunga sån här musik känns kul.

 

 

 

 

#Örhängen #Pisan #Julkulor #Gaga #Tony

 
 
Åke

Åke

29 november 2014 01:04

Läckra örhängen :)

http://www.nacka144.se

Malin wiper

29 november 2014 10:40

Håller med

Ha en fin advent

 
Annelie

Annelie

29 november 2014 11:26

Roligt med en sådan överraskning som ett par snygga örhängen. Önskar så att jag kunde ha örhängen, har hål men jag tål inga örhängen, varken äkta / oäkta / allergisäkra / titan... ingenting går i mina hål.. :-(
Tycker jag är sorgligt, för det finns ju så mycket fint.

Trevlig 1:a advent helg önskar jag er båda.. // Blåsiga & Kyliga men VARMA KRAMAR från söder, Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

29 november 2014 19:28

Det var verkligen kul och dom ser roliga ut. Tråkigt att du inte kan ha örhängen men då kan du kanske ha armband och halsband istället. Jag kan inte måla ögonen längre för jag är så allergisk och jämt lite svullen så jag målar bara ansikte och mun numera.

Trevlig första advent till dig och din man också

varma kramar från Småland

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards