Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 20 november 2014

Utlottning hos Wiper!

Av Malin wiper - 20 november 2014 19:00

                



Jag köpte denna plåtkorg för ett tag sen hos Salong Hon & Han Frisör Interiör. Jag kommer att lotta ut den och för att vara med så gäller det bara att ni skriver en kommentar att ni vill vara med. Den innehåller en fin återfuktande tvål i plåtburk från "Gardeners Therapy" och en fin handkräm i tub från "Panier Dessens".  Plåtkorgen går sen att använda till annat


    

Min man kommer att dra en lott medans jag filmar honom. Utlottningen avslutas onsdag 26 november 14.00

 

 

Välkomna att vara med i utlottningen

 

Malin 

 

 

Vackra vattenfall världen över till olika musik 



#Utlottning #Handkräm #Tvål

 
 
Ingen bild

Skrivmoster Signhild

20 november 2014 19:03

Nån ska ju vara först ... och jag är på hugget när det tävlas!
Klart jag vill vara med!

Önskar er en fin och skön helg!
Kramar

Malin wiper

20 november 2014 19:08

Vad roligt att du vill vara med i min utlottning. Då har jag noterat detta

Önskar er också en fin helg

kram

 
Ingen bild

Petra

20 november 2014 19:06

Vill gärna vara med i utlottningen!Kram på dej!

Malin wiper

20 november 2014 19:08

Vad roligt då noterar jag detta

kram

 
Anita

Anita

20 november 2014 19:19

Brukar inte så ofta vara med i tävlingar men den här vill jag gärna vara med i. Kram på dig!

http://www.kaffepausmedanita.com

Malin wiper

20 november 2014 19:25

Då blir jag jätteglad att du vill vara med. Noterar detta

Ha en fin kväll
kram

 
Maya

Maya

20 november 2014 19:26

ÅH, jag vill vara med! <3 Jag älskar plåtkorgar och den skulle passa utmärkt på mitt nya planteringsbord som Pelle byggt åt mej ute i trädgården (under tak)!!!!!!!!! Håller alla tummar och tår att jag vinner <3

Kram på Er!
// Sjuklingen i norr

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

20 november 2014 19:29

Vad roligt att du vill vara med och att du gillar plåtkorgar. Då har jag noterat dig

Ha en skön kväll
kramar

 
Annelie

Annelie

20 november 2014 23:15

Jag vill också prova mina chanser på att kunna vinna... :-D

Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

21 november 2014 10:24

Vad roligt Annelie. Då är du noterad

Ha en fin fredag
kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

20 november 2014 23:21

Första gången på evigheter som jag orkar ta mig in på bloggen och då har du en tävling :) Jag slår nog till och är med jag också!
Kram och hoppas ni får en fin helg!

http://cdwoman.blogspot.se

Malin wiper

21 november 2014 10:24

Jag har inte samma kraft själv att bloggvandra så mycket som förut, så jag förstår. Vad roligt att du vill vara med Sanna. Då noterar jag det.

Ha en fin helg själv
kramar

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

21 november 2014 08:18

Klart att jag vill vara med! Om man får vara det fastän man bor i Finland :-) Kul med tävlingar. Gillar också plåtgrejer.

(ps. lottar själv ut ett smycke på min sajt och det är inget måste att länka nånstans för att få vara med - skriv kommentar under tävlingsinlägget hos mig, senast 13.12)

http://debutsky.wordpress.com

Malin wiper

21 november 2014 10:23

Klart man får vara med vart man än bor, det är bara kul. Då noterar jag dig. För det mesta brukar jag ha gissningstävling men jag har inget ni kan gissa på för tillfället. Plåtgrejer går ju att ha till mycket

Då kommer jag in till dig och är med i tävlingen

Ha det bra
kram

 
Ingen bild

Birgitta i Kramfors

21 november 2014 09:13

Klart jag vill vara med Malin! Jag öppnar ju din härliga sida var dag och undrar vad spännande du har för dagen.Du har tillockmed nya bron i Svall på din öppningsida! Ha en trevlig jul och tack för en jättebra sida! Kram Birgitta

Malin wiper

21 november 2014 10:20

Vad roligt att du vill vara med Birgitta. Tack för dina snälla ord som verkligen värmer. Min son tog så fint foto och jag kommer ju från Sundsvall så jag tyckte det passade ;) Jag är så glad för att du vill komma in på min blogg och jag vet att du skrivit kommentar till mig förut.

Ha en härlig jul själv

kram
Malin

 
Liten Uggla

Liten Uggla

21 november 2014 12:06

Klart jag vill vara med! :-) Jättefin vinst ju! Hoppas ni har det bra denna grå fredag! Kram till er båda! ♥♥♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Malin wiper

21 november 2014 12:36

Vad roligt att du vill vara med min vän. Vi fixar och donar hemma och slår även in julklappar.

Min man hälsar tillbaka

Ha en fin helg du och din familj
kramar

 
Ingen bild

Karin Eklund

21 november 2014 22:12

Hej Malin!
Jättekul med tävling,du är så duktig med din fina blogg.
Jag är med och tävlar :-) och har jag turen att vinna,så ska jag ta med vinsten till mitt jobb.
För då ska jag använda det på äldreboendet,när jag masserar deras händer och därefter så vill vissa sedan måla naglarna i vackra färger.
Önskar dig och din man en skön helg,kramen på dig.

Malin wiper

21 november 2014 23:18

Tack för dom orden goa du. Vad roligt att du vill vara med i tävlingen. Noterar dig. Då håller jag tummarna för dig.

Hoppas du haft en skön kväll
kramar

 
TantGlad

TantGlad

22 november 2014 22:15

Härligt med tävlingar och jag är gärna med. Vinner alldrig nånting.....men man kan ju få hoppas😊
Kraaam.

http://tantglad.bloggo.nu

Malin wiper

23 november 2014 09:19

Det har varit driftstörningar här så jag har inte kunnat vara inne på bloggen, i dag kom min man in på min blogg men inte jag. Lånar nu hans dator. Roligt att du vill vara med.

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 16 mars 14:30

     I dag har vi riktigt kraftigt regnväder så vi tog bussen ner till centrum. Vi har både handlat och kollat upp lite saker. Det var jättelite folk i farten och det brukade det inte vara på helger.      Vi tog oss en fika på Direkten in...

Av Malin wiper - Fredag 15 mars 09:30

  Jag såg en Björktrast häromdan som jag  zoomade in från långt håll     Här har den vänt sig om           Snowy White med Birds Of Paradise. Snowy White har spelat med både Pink Floyd och Thin Lizzy     En annan Björktrast ...

Av Malin wiper - Torsdag 14 mars 10:00

                   Nu öppnar jag ridån för dagen med hopp om att den skall bli som ett varmt kärleksfullt skådespel   Röda Korset i Västerås har modevisning 13 april 13.00-16.00. Det blir både dam, herr och barnkläder som visas. Dessutom har...

Av Malin wiper - Onsdag 13 mars 08:30

  När man fotar mycket så ser man sig mer omkring och jag såg denna skulptur inne på en innegård i ett bostadsområde lite utanför centrum. Skulpturen heter Holger och är skapad av Konstnären Sture Collin                                  St...

Av Malin wiper - Tisdag 12 mars 10:15

 Nationalmuseum Jag såg att Kermikern Lisa Larson har dött och det i en ålder av 92 år. Lisa Larson var en svensk keramiker, hon blev känd för sina många figurer föreställande djur och människor. Återkommande teman i hennes verk var systerskap, mod...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards