Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2014

Vangelis och en tankeväckande text....

Av Malin wiper - 7 oktober 2014 15:00


Denna bild tog jag för flera år sedan (hängde på ett staket) och jag testade att gå lite saktare men det gjorde mig stressad...  Jag har otroligt svårt för att gå sakta och nu när jag känner mig lite stressad så gör det att jag går in i saker så det uppstår blåmärken lite här och var...  . Jag tror jag skall ta en låååångsam promenad nån dag och riktigt anstränga mig för att sakta ner. Fast jag mår rätt bra när jag går fort.  Klicka här för att komma in på en sida där det står om gånghastighet. Klicka här för att läsa om stress. Hur har ni det med gånghastigheten mina läsare?. 

 

   

 

 

När A-G och jag var ute och promenerade i måndags så upptäckte jag att vi går lika snabbt...  , fast hon har bättre kondition för hon cyklar och går rätt ofta. Jag funderar på att skaffa cykel igen trots att jag fick göra mig av med den förra på grund av nacken, men jag kan ha den till att åka ner till samhället och handla istället för att ta bilen.   

 

Avstressande musik med Vangelis 


 

 

   gift i dricksvattnet. Klicka här för att läsa om detta. Fattar inte att dom inte upptäckt det på flera år utan utsatt oss medborgare denna risk.


       

   

#Vangelis #Stressad #Promenera #Dricksvatten

 

 
 
Första året i Hjo

Första året i Hjo

7 oktober 2014 16:26

Tro man kan bli oerhört stressad av att gå långsamt. Fast så klart, hunden kunde behöva gå lite långsammare. Sakta, säger jag och hunden drar och drar.

http://hanskhjo.blogspot.se

Malin wiper

7 oktober 2014 17:04

Det kan man verkligen bli. Hundar vill verkligen inte gå långsamt utan som du säger så drar dom iväg.

Ha en fin kväll
Malin

 
Annelie

Annelie

7 oktober 2014 19:21

Hmm.. jag kan inte gå snabbt.. :o((
Har ju ont i både huvudet och röv.. :-((

Nä skämt åtsido,, jag har för ont i både anklar och höfter för att kunna gå längre sträckor över huvud taget.

Kramen Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

7 oktober 2014 20:22

Har man värk så går det ju inte att gå snabbt. Jag blir bättre i nacken när jag går för det blir blodgenomströmmning

Sköt om dig
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards