Öppen Ridå

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Malin wiper - 22 juni 2014 09:00

 

Vi firade midsommarafton på torsdag genom att fly hemifrån...  igen, från röran. Åkte till Skaffriet i Barnarp för att både äta och fika, det regnade så mycket så man såg knappt framförsig när man körde dit trots att vindrutetorkarna var på högsta hastighet. Jag gillar inte att köra då så min man fick ta över. 

 

Klicka här för att komma in på deras facebook 


  

Fint arrangemang utanför dörren     

   

  

Det finns många sittplatser att välja på. 


  

Min man tog en "Midsommartallrik" som hade alla tillbehör för att få midsommarkänslor och han sa att det var fantastiskt gott         


  

Jag var så sugen på wraps som jag åt där sist och dom får man i papper, två stycken men jag orkade bara en. Det är kyckling med sås och tillbahör inuti och till detta chips med en tacosås. Det var också njutbart och vi tog med oss andra delen av wrapsen hem och njöt av senare. Till maten ingick både dricka och kaffe


  

Snygg gammal skylt som stod på en hylla


  

Sen kunde vi inte motstå varsin jordgubbsbakelse som dom hade extrapris på. Man fick två för 20 kr  


  

Vår bil stod så fint på deras rätt stora parkering 

 

   

På midsommardagen så åt vi jordgubbar med lättvispad grädde  och det smakade underbart. Nu har vi i alla fall fått bra mycket bättre ordning hemma och tv:n är på plats och även dvd spelarna och högtalaranläggningen. Vill ändå inte sitta därinne än för det känns inte så mysigt så vi fortsätter nu att fixa inne i vardagsrummet. Ha en härlig avslutning på midsommarhelgen. 


#Skafferiet #Midsommartallrik #Wraps #Regn #Jordgubbsbakelse

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards