Öppen Ridå

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Malin wiper - 20 juni 2014 08:00

    


Jag hoppas ni alla får en njutningsfull och fin midsommar vad ni än skall hitta på. Vi har fått ställa in resan till min mamma för allt vi varit med om det sista året och denna flytt har verkligen kommit som ett efterskalv. Vi tar det lugnt och drar lite ledningar så man kan få upp tv:n och nåt annat men nåt traditionellt midsommarfirande blir det inte. 

 

Sköt om er....  kära bloggläsare 

 



Här kommer lite fler frestelser från Ritz Konditori. I dag har Ritz Konditori öppet från 08.00-12.00 På midsommardagen är det stängt            

      


        


   

Igelkotte i choklad  som står där och frestar och pockar på uppätning... 


    

 

Sarek med "Midsommartid" 

 

 

#Midsommar #Ritz #Kaja #Sarek

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards