Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 10 april 2014

Armband från Pisan...

Av Malin wiper - 10 april 2014 09:00

  

I går kom min man in med ett paket från brevlådan och det var från Pisan. Till det ett jättefint kort.  


    


  

I paketet låg två jättefina armband som hon tillverkat till mig som en vårpresent.... Så snyggt och jag gillar dom läckra  oregelbundna stenarna mellan pärlorna...    Detta hade jag på mig i går på Ritz Tjejkväll och det passade perfekt på handleden. Pisan vet mina handledsmått sen förut det märks 


  


Detta fina gröna låg också i paketet och det passar även att ha tillsammans med det andra armbandet. Tusen tack snälla Pisan.... Jag blev jätteglad....  

 

 

Klicka här för att komma in på Pisans smyckesida...    

 

 

Philippine Pearls 

 

 

Jag och Inger hade en toppenkväll på Ritz Konditoris Tjejkväll och det var hela 40 st  tjejer där så det var livat värre. Det var inte lätt att fota men jag skriver ett inlägg om detta senare i dag. I dag skall vi ha halvfasta och nu blir inget mer slarv för vi håller på att gå upp i vikt igen. Ha nu en jättefin torsdag så här före helgen igen!!!!!!! veckorna går sjukt fort nu 

 

 

#Pisan #Armband


 
 
skrivmoster

skrivmoster

10 april 2014 09:44

Vilken fin vårpresent du fick! Roligt med något nytt.
Jag ska på Påsklunch idag och det känns kul eftersom jag halvfastade igår. Ska dessutom få hämta en blomma jag vann i ett lotteri. Det blir trevligt!!

Ha det så bra i det du gör. Kul att ni fick en så fin kväll igår. Jag anade det ... :)

Kram till dig!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

10 april 2014 15:08

Ja du jag blev så överraskad och glad. Vad härligt med påsklunch hoppas du får det toppenkul. Grattis till vinsten.

Jag är inte pigg i dag men det är det värt

Ha en toppendag och kväll
kramar

 
Ingen bild

-Nena-

10 april 2014 10:08

Så fina men det brukar de vara när det är Pisan som gjort dem.
Trevligt med tjejkväll.
Visst springer veckorna på snabbt.
Vissa veckor känns det bara som måndag och fredag.
Kram ❤

Malin wiper

10 april 2014 15:09

Ja du hon är skicklig. Jag var för trött men gick ändå och fick en härlig upplevelse

Veckorna går väldigt snabbt och snart är det jul ;))

Ha en skön dag
kram

 
Pisan

Pisan

10 april 2014 10:55

I stort sett alla pärlorna är återbruk :-) De är från det gänget som du skickade till mig för slakt :-) Det är klart att du skulle ha något av det tycker jag :-) Hoppas du får en fin dag! Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

10 april 2014 15:11

Jag såg det men det var ju meningen att du själv skulle ha dom ;) du är för rolig.

Det var så snällt och gulligt tänkt av dig. Jag hade det ena på mig till en grön blus i går och trivdes toppen i det. Jag har andra kläder till det andra

Ha en skön dag
kramar

 
Annelie

Annelie

10 april 2014 11:16

Hihi,, paketen "rullar" in.. :-D
Roligt,, o jag gillade detta armband som gick åt det bruna hållet.. snyggt..!!

Du är värd alla paket du kan få,, såå genomsnäll som du är .

Ha en mysig torsdag.. // Kramen Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

10 april 2014 15:12

Ja du jag känner mig så bortskämd och vet inte vad jag skall ta mig till ;)) Tack för dina snälla ord, du är själv så snäll och givmild så man blir rörd.

Du fyller ju år i dag och jag har inte varit i form så det kom inte iväg nåt kort men det är aldrig för sent

Ha en fin torsdag själv
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards