Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 8 april 2014

Ljuslykta från Annelie och en låt med Dido....

Av Malin wiper - 8 april 2014 13:00

       




När vi kom hem i går efter att vi fått vända bilen så väntade ett fint paket i brevlådan. Jag blev så förvånad och undrade vem det kom ifrån. Jag har svårt för att ta emot saker så det har jag fått träna upp mig på för jag har lättare för att ge.  


  

Det visade sig vara från min bloggvän Annelie. En jättefin ljuslykta som min man håller upp här. Tusen tack snälla gullig du...         den kommer vi att ha i ett fönster som en snygg inredningsdetalj, den kommer att lysa upp så fint. Den kommer från Victoriás Design House    



Ljuset sätter man i underifrån och vrider om så stannar det kvar. Det är ett sånt fint hålformat hjärta på taket   


  

Närbild på den jättesnygga lyktan.... 

 

 


Dido med Thank You riktat till givmilda Annelie



#Annelie #Ljushållare #Hus #Dido

 
 
Annelie

Annelie

8 april 2014 13:24

Vad roligt att du / ni gillade lyktan, jag tyckte själv den var söt. Fanns även i större modell, men jag tänkte också som du. Att den är fin att hänga i ett fönster, och då var den mindre modellen finare.
Varsågod min goa vän,, du är ju själv sååå otroligt givmild,, jag fick ju ert brödfat som jag inte ens fick betala portot för det. Därför du får av mig.. tycker också det är roligt att ge bort.. :-)

Ha nu en helt underbar fortsättning på denna tisdag.. // Varma Kramar Annelie

http://minegen65.blogspor.com

Malin wiper

8 april 2014 13:37

Jag var tvungen att ta bort ditt paket från inlägget för min adress stod där ;) jag är inte som jag ska nu. Jag gillade den verkligen och även min man. Tusen tack snälla du ;)

Stor varm kram

 
helga

helga

8 april 2014 14:15

Men vilken fin ljuslykta! Vad gulligt!

Tycker om låten du lagt in och har hört den förut.

Ha en fin dag! Kramen Helga

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

9 april 2014 08:07

Ja du den var jättefin, jag känner mig så bortskämd ;)

Ha en fin dag själv
kramar

 
Maya

Maya

8 april 2014 20:28

Åh vad fin! Vad gulligt av Annelie, hon är snäll hon ;)

Hoppas få se bild när den är uppe i fönstret och tänd sedan!

Kramar!

http://funnymoneyformyhoney.wordpress.com

Malin wiper

9 april 2014 08:07

Ja du den var jättefin, hon är så givmild och snäll

Det kommer bild senare

Ha en fin dag
kramar

 
Ingen bild

janne

8 april 2014 22:56

God kväll ! Nu har jag gjort en egen grupp under FB välkommen att titta in och bli medlem.

https://www.facebook.com/groups/Yngareviken/

Malin wiper

9 april 2014 08:05

Just nu är jag inte inne på fb är inte i form men jag kan gå dit och bli medlem

kram

 
Ingen bild

Janne

9 april 2014 07:10

Hej om du söker på Henrikssons Hotspot under FB så finns jag där. ha det bra !

Malin wiper

9 april 2014 08:04

Vad kul att du hörde av dig. Då vet jag vart du är. Tack snälla du
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards