Öppen Ridå

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Malin wiper - 11 mars 2014 17:00

     


  

Härlig färgkombination som man inte sett förut. En mellansko som passar både till vardags som till vår och sommarfesterna. Klicka här för ett skoklipp. Jag har fotat lite väskor och gummistövlar också men dom kommer in en annan dag.


      


  

Sobert grå med fin kombination av snörning och sula

 

 

  


  

Grönt är skönt som man sa förr. Denna  giftgröna Dockers är jättehäftig



         


  

Björn Borg skor har tydligen kommit för att stanna ett tag

 

  

Tygloafer i gråmelerad yta   


  

Lite blågrå mellansko som även ser bekväm ut för promenader


Häftig vit och orange kombination 


  

Här får man vad jag förstår välja skoremmar själv eller också har dom denna fason.


Shaggy med "Walking in My Shoes"

 

  

Lite mer klädd sko i gråbrun och lejonbrun kombination

 


  


City Skor i Vaggeryd har en "Grabbkväll" 3 april 18.30 Klicka här för att gå in och tacka "ja" på deras facebook om ni vill vara med. Vilket bra initiativ av dom för det har ju varit "Tjejkväll" förut och det behövs även en kväll för killar och män.  Dom har nåt för alla där vad gäller herrskor också. Min man har anmält sitt intresse och kommer att gå dit.



#City #Herrskor #Grabbkväll

Av Malin wiper - 11 mars 2014 11:00

  

Jag har fått en inbjudan till Mingelkväll av Christian med personal på Acleja Blomsterhandel....  . Dom har nyöppning torsdag 13 mars och mingelkvällen är onsdag 12 mars så då får jag en förtitt på hur det ser ut. Det känns jättekul att ha fått bli bjuden dit. 

 

 

Champagne lamp


    


Här ser ni deras nya butik som ligger sida vid sida med Wahlbergs Ur & Guld som även äger huset som är ett jättefint och välskött äldre byggnad 

 

   

Så här tomt och ödsligt ser det ut nu utanför deras fd butikslokaler. Det har hänt mycket i samhället sen vi flyttade hit för 14 år sedan. Då hade vi även en fin bokhandel, men folk kämpar på och det dyker upp nya butiker och andra firmor.  

     

Minnesbild från Acleja      

 

  

På lite närmare håll. Man är så van vid  att det är fullt med blommor, dekorationer och andra fantasifulla påhitt.

    

 

En av deras fina skapelser     

 

 

Melodifestivalminne med en höjdarlåt "I Moving On" Med Sarah Down Finer   Den passar bra nu eftersom Acleja börjar om igen men i nya lokaler.  Jag önskar dom allt gott för jag tycker dom är toppen allihopa och dom har dessutom stor skaparkraft och enérgi.

 

 

#Acleja #Mingelkväll #Christian

Av Malin wiper - 11 mars 2014 08:00

 



I kväll 18.30 så skall jag  gå på Meditation i  Magnisastugan och den hålls av Camilla Appelkvist som är en djup och härlig tjej som även håller på med healing. Camilla har en öppen meditation så det är bara att komma dit och det kostar 50 kr/gång 

 

 

 

 

Pic gifs

 

 

 

 

 

Jag höll på med meditation ett tag på 70-talet men då var det Transcendental meditation  av grundare Maharishi Mahes Yogi. Jag gick på en kurs för att lära mig detta och sen fick man ett mantra som man skulle tänka på under meditationen och det fick man inte yppa för nån och jag har aldrig glömt mantrat. The Beatles åkte ofta till Indien och träffade Maharishi och spelade in musik som hade anknytning till meditationen och faschinerades av metoden. Klicka här för att läsa om detta

 

 

 

Maharishi Mahes Yogi

 

 

 

Nu önskar jag er en så stressfri dag som möjligt. Ta hand om er

 

 

 

   

 

 

 

 Enya med Only Time

 

 

 

 

#Meditation #Camilla #Enya #Yogi


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards