Öppen Ridå

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Malin wiper - 1 mars 2014 14:00

 



     



Jag kommer att lotta ut denna hårprodukt som heter Bead Head Small Talk 200 mg, och är en hårstyling.  Jag håller på att testa en annan produkt och då blir denna (ej använd) stående och istället för att slänga den så lottar jag ut den om nån vill ha den. 

 

 

 

 

        

 

 

 

 


  


Klicka här för att läsa om produkten som förut kostade betydligt mer. Den ger en lite hårdare styling så frisyren håller en hel kväll om man skall ut på roligheter. Bead Head är dessuom väldigt odryg och man behöver inte ta så mycket av den. När man tvättat håret så kan man sätta i lite för den har även värmeskydd. Sen går den också att ha på torrt hår för slutfinisch.

 

 

 

 

Klicka här för att se vart jag hittade denna bild på denna tombola urna 

  

 

Det enda ni behöver göra är att skriva en kommentar i min blogg om ni är intresserad av stylingprodukten. Utlottningan avslutas på tisdag 4 mars kl 10.00 Det går till så att jag skriver era namn på en lott och sen drar jag en vinnare, min man får filma utlottningen.






#Head #Utlottning

Av Malin wiper - 1 mars 2014 07:00

James Brown med låten "Woman".  

 

  

James Brown föddes 1933 i Barnwell, South Carolina, död 25 december 2006 i Atlanta, Georgia. Han var en amerikansk soul- och funkartist som hade stort inflytande på musiker inom såväl soul och funk som rap och hip hop. Ha var även känd som en skicklig dansare. Brown har fått smeknamnet The Godfather of Soul, Soul Brother Number One ohc Mr. Dynamite. Han kallade ofta sig själv  The Hardest Working Man in Show Business. Gruppen som James slog igenom med hette "The famous flames" . 

  

 

                                                               

 

  

 

Klicka här för att läsa lite mer om James Brown 

 

   

Klicka här för att se vart jag hittat denna bild på James Brown 


Klicka här för att komma in på hans hemsida. Den 1 augusti kommer filmen om James Browns liv upp på biograferna. Den heter "Get on up"   

 


Tänk att nu är det första mars och våren är på intåg och det dröjer inte länge innan vi har en sommar igen. I dag kommer jag inte ut på datorn men har detta och ytterligare ett inlägg som kommer in lite senare i dag. Jag har annat för mig men återkommer i morgon. I går hade dom tre program jag hade velat se samtidigt som Let´s dance men som tur är så finns ju Svt play. Önskar er en härlig helg. Solig hälsning   från


 




#Brown #Woman

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards