Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 4 februari 2014

Vaggerydstorget! Camilla Boman...

Av Malin wiper - 4 februari 2014 10:10

 


  


Klicka här för att komma in på Vaggertydstorget för att se och läsa reportaget som Camilla Boman skrivit om mig. Det känns verkligen smickrande det hon skriver och hon kom in som en virvelvind till oss och tog bort all nervositet. Hon har verkligen skrivit bra och hon är duktig på att formulera sig. Tack snälla du för att du ville ha med mig i ett reportage hos proffsiga Vaggerydstorget...    

 

  



     


Spralliga Camilla Boman i min "Likörhörna". Klicka här för att se vad jag skrev när hon var hem till oss för att intervjua mig.

 

  

 

 


  



Tyvärr är jag inte i form utan sitter här med nackkrage och ice gél på nacken. Jag kan inte sitta här långa stunder på grund av yrsel utan försöker vila och komma igen. Ha nu en fin dag så ses vi så fort jag är bättre igen.

 

  

 

 

#Vaggerydstorget #Camilla #Intervju  

 
 
Ingen bild

skrivmoster

4 februari 2014 10:42

Vilket fint reportage om dig och din blogg - och om er båda kan man säga!! Vi tycker att ni är helt underbara vänner och du är verkligen en "bloggdrottning!" Ha det så gott och krya på dig från dina besvär. Vila!! Kramar från oss

Malin wiper

4 februari 2014 12:14

Ja du det var ett jättefint reportage och så smickrande så jag blir generad ;)

Tack för dina snälla ord vi känner detsamma för er. Vet inte om jag är nån bloggdrottning för det finns många som bloggar här men det var ett kul uttryck ;)

Jag vilar mest nu men svarar på kommentarerna för det tar inte så lång tid.

Ha en skön dag kära vän
kramar

 
Maya

Maya

4 februari 2014 11:10

Å vilken fin intervju! Så bra artikel, så välartikulerad och intressant och framförallt så MALIN! Den speglar verkligen Dej! Grattis!

Ha en underbar dag och njut av kändisskapet ;)
Kramar!!!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

4 februari 2014 12:15

Ja du hon var verkligen välartikulerad och så trevlig och glad. Jag blir lite generad men tackar så mycket för dina snälla ord.

Man får väl ta med sig autografblocket till centrum nästa gång ;)) Skojar bara.

Tack för dina fina ord

Ha en skön dag
kramar goa du

 
Filifjonkan

Filifjonkan

4 februari 2014 13:04

Hej Ja så fint skrivet om dig och så mycket rosor du fick där det förtjänar du verkligen så mycket jobb som du lägger ner på bloggen.Det gör ju att du får så mycket besök. Jag vet första åren man bloggade hade man 500 pers om dagen som läste men man måste vara aktiv hela tiden och ha intresset som du har Många trevliga stunder har jag tillbringat hos dig. Tråkigt att du har ont och värk. Hoppas det blir bättre fort.

http://filifjonkan.se-bloggplatsen.se

Malin wiper

4 februari 2014 13:31

Tack snälla du. Jag lägger inte ner lika mycket ny som för några år sedan men varje inlägg är långt och tar tid med både att fixa bilder och hitta utsmyckningar.

Oj! så många besökare/dag har jag nog inte haft men några gånger har det varit över 300 st och det var under 2012

Jag kurerar mig och går bara till datan nu för att svara på kommentarer. Nackkragen har jag på mig stundvis.

Tack för din omtanke, jag är van vid att ha det så här till och från och till en viss gräns går det bra

Ha en härlig dag
kramar

 
Pisan

Pisan

4 februari 2014 13:48

Vilket fint repotage! Tråkigt att du inte mår bra. Krya på dig vännen! Puss & kram till er båda!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

4 februari 2014 14:55

Tack snälla du. Camilla skriver så bra och snällt så man blir generad ;)

Jag vilar så mycket jag kan och sitter bara lite vid datan när jag har kragen på mig

Ha en fin dag själv

Puss & Kram till dig också från oss

 
Ingen bild

Syrran

4 februari 2014 14:07

Grattis! Vilket bra reportage och vilken fin bild på dig, du ser så glad och fin ut! Nu får man väl be om autografen nästa gång vi ses ;-)
Hoppas du snart blir bättre i nacken igen!

Ha det bra!
kram från Maria

Malin wiper

4 februari 2014 14:58

Tack snälla du ;) Hon skriver väldigt bra. Jag gillar inte mig själv på bild och så nära så ser man allt men det är bara att gilla läget ;)

Ja du det är bara till att införskaffa ett autografblock tills vi ses ;))

Jag vilar så mycket jag kan och sitter bara här korta stunder. Har lätt att bli yr just nu.

Tack för kommentaren
Ha det bra
kram
Malin (big sister)

 
Anita

Anita

4 februari 2014 14:31

Hej Malin

jätteroligt reportage dom gjorde med dig, det var så skoj att läsa och bilderna var superfina. Skrev själv ett litet inlägg om det. Ha det så gott så hörs vi! Kram Anita

http://dailylifewithanita.wordpress.com

Malin wiper

4 februari 2014 15:00

Vad kul att du tycker det vännen. Jag har läst ditt inlägg och känner mig smickrad av dina ord och ditt inlägg. Har kommenterat. Jag säger detsamma om dig för du är så snäll och vänlig och har en toppenblogg

Ha en skön dag vännen
kramar

 
Lillemor

Lillemor

4 februari 2014 15:24

Allra käraste Malin!
Vad roligt att läsa om dig. Hon har fångat dig bra. :)
Tråkigt att du har så ont just nu. Men eftersom jag har samma skada som du så förstår jag hur du ha det. Du får lov att ta det lugnt ett tag! Överanstränger du dig nu så kan det bli långvarigt.

Många varma kramar till er båda

http://:angermanalvens.blogg.se

Malin wiper

4 februari 2014 15:42

Vad kul att se dig Lillemor. Det var ett tag sen och jag har undrat hur du har det. Jag har inte så ont men är uppspänd och yr och det gör att synen blir sämre också. Jag skriver många fel och får ändra. Ja du vi med såna skador har det bestående men det är tur att man har bra dagar också.

Jag har ändå blivit bättre av att promenera och 5:2 dieten.

Tack för din omtanke. Jag skall kolla om du är ute på bloggen för fb är försvunnen.

Många varma kramar till dig också från oss

 
Anna-Karin

Anna-Karin

4 februari 2014 15:36

Jag hittade till din blogg genom artikeln. Läser att du precis som jag har besvär med nacken. Bloggandet har betytt mycket för mig som långtidssjukskriven.

Lycka till med ditt bloggande och varmt välkommen att kika in i min blogg, Maskroskvinnan, om du har lust.

Jag bor i Jönköping, så här hos dig hittar jag tips på olika ställen att besöka.

Ha en härlig dag!

Anna-Karin

http://wwwmaskroskvinnan.blogspot.com

Malin wiper

4 februari 2014 15:45

Vad kul att du tittar in och att du läst artikeln. Tråkigt att du också har besvär med nacken. Jag har haft min skada i över 20 år men man kan leva med den till en viss gräns men ibland tar det stopp och det blir innedagar med diverse behandling. Vad kul att du bor i Jönköping och att du hittar tips hos mig. Jag skall gå in på din blogg så fort jag kan.

Ha en härlig dag själv
Mvh
Malin

 
Madame Edith

Madame Edith

4 februari 2014 21:17

Underbart reportage och fina bilder.

Kram Madame Edith

http://madame-edith.blogspot.se

Malin wiper

4 februari 2014 21:29

Tack snälla du. Camilla Boman är duktig på att skriva.

Kul att du tittade in. Jag skall kolla din blogg också

Ha en skön kväll
Mvh
Malin

 
Ingen bild

Lambergsfrua

5 februari 2014 11:52

Grattis till reportaget med alla fina och välförtjänta omdömen om dig och ditt liv i Vaggeryd tillsammans med Mr T och din innehållsrika och uppskattade blogg.
Varm kram,
Lambergsfrua

Malin wiper

5 februari 2014 18:11

Tack snälla du. Hon var duktig Camilla och så påhittig. Tack för dina fina ord, vad rörd jag blir. Tycker jättebra om din blogg också.

Ha en skön kväll goa du
kramar

 
Annelie

Annelie

6 februari 2014 15:50

Wow, vilket fint reportage,,, detta var ju kanonbra gjort och hon fick fram en otroligt fin bild av både dig & Thorleif.
Måste ju vara jätteroligt att de skriver om just DIG.. :-D

Massa varma kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

6 februari 2014 16:28

Kul att du gillar reportaget. Det var inte jag som bad att få vara med utan Camilla hade tydligen hört talas om mig och mejlade. Jag har själv skrivit i tidningar ett antal gånger genom åren och även blivit intervjuad för några tidningar. Även blivit intervjuad i ett lokalt radioprogram i Katrineholm för ett antal år sedan genom ett projekt så jag är inte helt ovan ;) men det var roligt eftersom Camilla Boman var en sån proffsig och härlig person. Gillar även deras projekt Vaggerydstorget

Stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards