Öppen Ridå

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Malin wiper - 2 december 2013 07:00

  

Jag fick ett meddelande från Myrna på fb som driver City skor som löd så här: Kan du komma ner till butiken för att hämta lite pepparkakor. Det visade sig sen att hon hade sett att jag skrivit om hur fina pepparkakor jag tyckte hon bakat var när hon visade upp dom på fb 


    


Hon hade gjort iordning en påse till mig med sina fina hembakta pepparkakor. Tusen tack för denna fina gest...  Dom ser ut precsis som såna jag brukar gilla, inte för tjocka och med lite mer färg än köpepepparkakor. Du är för gullig Myrna...  

  

  

Jag har lagt dom i en burk jag köpte förra året hos Salong Hon & Han. Den har ett lock och uppepå plats för ett stearinljus. 

 

     

Naturligtvis provsmakade vi till en kopp rykande kaffe. Både min man och jag tyckte dom var supergoda.   

 

    


    


Dom hade satt ner några varor som låg i denna lådan. Både strumpor, handskar mm 

  


    


Jag köpte 5 par sockar för 10 kr/par och dom såg jättefina ut. 

 

 

   


Passade på att fota lite skor när jag ändå var där. Sköna, varma gosiga tofflor  

 

   

     

 

    

 

 

    


Häftig, tuff, stabil och varm stövel    

 

 

  

   

Dom har jättemånga broddar att välja mellan.


 

  

 

  

Sobert elegant för herrar 

  

      

 

  

      

 

  

 

Glittriga finboots      

 

   

 
#Skor #Pepparkakor

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards